Mindre stretch i länken... Nice men faktiskt inte lika bekvämt. Men snyggt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som en bra rollfördelning.Hänger på KS medan barnen lagar middag...
Grillmästaren har gjort sitt
Det blev lite hett mot slutet. Det låg inget på grillen när bilden togsSer lite varmt ut.
Nä lambon hon ärvde en av mig!Bromance!
Ta och korka upp din present istället !Sämre glas/whisky match i dag men det får duga ändå, de är i från samma område så helmiss är det ändå inte...
40 så korkas det!Ta och korka upp din present istället !
Bra bild! Bra klocka! Bra, helt enkelt!Gösfiske tidigare idag.
"On the rocks" passar bara ryska u-båtar inte i whiskyDricker på mig lite
Tog inte så många bilder men det finns några uppe i eventet som jag länkade till förut, såg jag nu. Kom tydligen strax under 1000 pers (!).Kul att det finns fler kameranördar här men tyvärr bor jag för långt bort. Vår fotosamlarmässa i Olofström är nedlagd, skulle varit i början av september.
Ta gärna lite bilder och lägg upp.
Något särskilt du är intresserad av? Håller på att banta min samling.Tog inte så många bilder men det finns några uppe i eventet som jag länkade till förut, såg jag nu. Kom tydligen strax under 1000 pers (!).
Såg där var lite HBL, mitt största intresse nu, innan var det Minox och miniatykameror.Tog inte så många bilder men det finns några uppe i eventet som jag länkade till förut, såg jag nu. Kom tydligen strax under 1000 pers (!).