Den är så fin! Måste ha en speedy igenDå var det tisdag igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så fin! Måste ha en speedy igenDå var det tisdag igen.
Gillar Speedy med ljus metalltachy. Broad arrow inte dumt det hellerSpeedy Tuesday!!
Den där är riktigt cool!
Kul att se ett alternativ till Panerai
Kul att se ett alternativ till Panerai
Har den skruvad krona ?Tvärtom, panerai är ett alternativ till Glycine.
Ah, det blev ett jubilee som du sa på gtg. snyggt!
Har den skruvad krona ?
Tack för svaret, ja det var just det svaret jag hoppades på. Skruvkrona och manuellt verk passar ju illa tillsammans.Nej, den har manuellt verk så det är ganska praktiskt att inte ha skruvad krona. Den har dubbla o-ringar/packningar etc (om jag inte minns helt fel) för att ändå kunna ha WR200m.
Gällande designflirten med Panerai så är den i praktiken väldigt annorlunda gentemot panerai. Eftersom jag haft Panerai så vågar jag jämföra... Glycinen sitter helt annorlunda på armen då den både är betydligt tunnare (12mm) och längre från hornspets till hornspets. Panerai bärs mer som en semla bakad av en knubbig dam i Västertorp och denna sitter mer som en krispig chocolate chip-cookie.
Tack för svaret, ja det var just det svaret jag hoppades på. Skruvkrona och manuellt verk passar ju illa tillsammans.
Ur ett helikopterperspektiv...
Haha, fel datum ser jag. Numera korrigerat .