Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, det är en underbar stålblå nyans i sunburst-tavlan och snygga blanka stavindex. Det är en ref 1806 (tror jag, men hittar bara min egna klocka när jag googlar numret).Satan vad snygg! Älskar tavlan! Vad är det för referens på den där?
Oh så svårt. Blir nog explorern ändå. Går det att sätta läderband på en sån datejust?Vem skulle ni behållit?
Har ändrat. Lovar!Inte för att vara petig, men det är den 1:a
Bra jobbat fotografen, löpet nästa?Tudortorsdag! Gott mos!
Tack! Ja, det är en underbar stålblå nyans i sunburst-tavlan och snygga blanka stavindex. Det är en ref 1806 (tror jag, men hittar bara min egna klocka när jag googlar numret).
Tiden då denna klocka är från (sjuttiotal) var Bucherer tredje största tillverkare av chronometer certifierade klockor (COSC. Bakom Omega och Rolex?)
Tackar!Nytt jobb löste du fort, grattis!
Nja. Ser förjävligt ut med integrerad länk.Oh så svårt. Blir nog explorern ändå. Går det att sätta läderband på en sån datejust?
MK-SHOT! Bra där! Fin klocka också förstås.Dricker en efter-lunch kaffe.
Du är ursäktad!
Skojar du?? Är det din garderob?!:-oFörsöker stuva om och hitta hedersplatsen i garderoben...