HateWinter
Silver
Måste verkligen säga detsamma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plugghelger är alltid lika trista, vad studerar du?Ännu en helg tillägnad insamlingen av högskolepoäng.
Man får se det från den ljusa sidan, bättre att lära sig något än att flänga runt med en baksmällaPlugghelger är alltid lika trista, vad studerar du?
Den där klockan är så härlig!ALLTID LIKA SKÖNT ATT SPÖA BARNVÅLDTÄKTSDANSKARNA MED ROSENBERG I SPETSEN!!
DAT WATCHHundpromenad såhär på kvällskvisten.
(Tog bara bilden för att få fotbollsdampa i tråden)Den där klockan är så härlig!
Psykologprogrammet på SU. Många år med studier framför mig..Man får se det från den ljusa sidan, bättre att lära sig något än att flänga runt med en baksmälla
Pluggar datateknik vid KTH, själv?
Ace of Spades från Sigtuna Brygghus?Jag dricker världens bästa, och kanske dyraste öl!
Kan någon gissa vilken det är?
Intressant!Psykologprogrammet på SU. Många år med studier framför mig..
Bor ett stenkast från Studentpalatset, har använt och kommer att använda det flitigt, jäkligt mysigt ställe.Intressant!
Började mitt fjärde år nu i höst, det blir ganska trevligt efter ett tag
Har du inte varit på Studentpalatset kan jag varmt rekommendera det, massor av andra studenter och man slipper köpa en dyr kaffe för att få sitta på ett fik!
Tyvärr inte... Det är en Westvleteren XII!Ace of Spades från Sigtuna Brygghus?
En röding måste ju anses som billigt när det näst billigaste går på 5000 kr för en 33:a. Outlet?Tyvärr inte... Det är en Westvleteren XII!
Ska man köpa den på en krog i Stockholm så får man betala nära 500kr för en 33a!!!!
Jag fick tag på ett 6pack på klostret för typ €35, vilket måste räknas som ett jävla kap
Ja, det är otroligt bra! Man kan dessutom se lite klockor när man tittar upp från böckerna, Sub och Ingenieur hittills!Bor ett stenkast från Studentpalatset, har använt och kommer att använda det flitigt, jäkligt mysigt ställe.
Till nyår rekommenderas denna!Tyvärr inte... Det är en Westvleteren XII!
Ska man köpa den på en krog i Stockholm så får man betala nära 500kr för en 33a!!!!
Jag fick tag på ett 6pack på klostret för typ €35, vilket måste räknas som ett jävla kap
Hmm man undrar hur mkt av priset designen står för...Eftersom jag ändå är utanför min plånbok med drycken ovan postar jag en klocka som jag inte heller kommer att köpa pga att jag tycker den är utanför budget.
Var i Paris och fick möjlighet till att prova denna klocka, MB&F nr 4 (€199 000).
Känns lika avlägset som ölen med djuren och lika överprisat.
Må gott