• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

DJ
image.jpg

Måste verkligen säga detsamma! :)

Edit: svar till @WBergdahl

Den näst dyraste med uppstoppade djur som standard:
image.jpg

Pris: ca 5000 sek för 33 cl
Alkoholhalt: 55%

Med en öl för att avsluta alla andra öl, gänget på Brewdog trodde att detta skulle vara slutet på kriget att skapa den öl med högst alkoholhalt. Den är nu dock endast den tredje starkaste och näst dyraste öl på planeten. Denna blonda belgisk ale blandades med nässlor och enbär från de skotska högländerna och sedan frysdestilleras den flera gånger. Endast tolv flaskor finns av denna exklusiva öl.

Skönt att ni toppar detta en söndagskväll.:)

Må gott

Senast ändrad:
Psykologprogrammet på SU. Många år med studier framför mig..
Intressant!
Började mitt fjärde år nu i höst, det blir ganska trevligt efter ett tag ;)
Har du inte varit på Studentpalatset kan jag varmt rekommendera det, massor av andra studenter och man slipper köpa en dyr kaffe för att få sitta på ett fik!

Intressant!
Började mitt fjärde år nu i höst, det blir ganska trevligt efter ett tag ;)
Har du inte varit på Studentpalatset kan jag varmt rekommendera det, massor av andra studenter och man slipper köpa en dyr kaffe för att få sitta på ett fik!
Bor ett stenkast från Studentpalatset, har använt och kommer att använda det flitigt, jäkligt mysigt ställe.

Tyvärr inte... Det är en Westvleteren XII!
Ska man köpa den på en krog i Stockholm så får man betala nära 500kr för en 33a!!!!
Jag fick tag på ett 6pack på klostret för typ €35, vilket måste räknas som ett jävla kap :)
En röding måste ju anses som billigt när det näst billigaste går på 5000 kr för en 33:a. Outlet? ;)
Mer bilder med andra djur som fått sätta livet till för att få till en dyr dryck.
image.jpg

Tyvärr inte... Det är en Westvleteren XII!
Ska man köpa den på en krog i Stockholm så får man betala nära 500kr för en 33a!!!!
Jag fick tag på ett 6pack på klostret för typ €35, vilket måste räknas som ett jävla kap :)
Till nyår rekommenderas denna!
image.jpg

Vet inte hur många av de 12 flaskorna som framställts som är kvar men det är Mycket Bang for the buck! 5000 för en trettiotrea är ett fynd. Är dock osäker på panten.
:cigar:
Uppskattar konsumtion.
Keep up the good work!

Trevlig kväll

Eftersom jag ändå är utanför min plånbok med drycken ovan postar jag en klocka som jag inte heller kommer att köpa pga att jag tycker den är utanför budget.
Var i Paris och fick möjlighet till att prova denna klocka, MB&F nr 4 (€199 000).
Känns lika avlägset som ölen med djuren och lika överprisat.
image.jpg

image.jpg

Må gott

Eftersom jag ändå är utanför min plånbok med drycken ovan postar jag en klocka som jag inte heller kommer att köpa pga att jag tycker den är utanför budget.
Var i Paris och fick möjlighet till att prova denna klocka, MB&F nr 4 (€199 000).
Känns lika avlägset som ölen med djuren och lika överprisat.
image.jpg

image.jpg

Må gott
Hmm man undrar hur mkt av priset designen står för...

Tillbaka
Topp