Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt riktigt fin!!inte en enda detalj på denna klocka irriterar mig
Återigen...fina magiska bilder får mig att sakna min tidigare exp:2a. Svart tavla är så mycket snyggare än vit16570 i höstskrud.
ser gott ut! Måste klämma mer på din paneraiKanelbullens dag firas även här.
Här kanske? Island lite bättre.Du är åtminstone i Sverige och har möjlighet att gå på gtg's, jag kunde lika gärna bo på alcatrazz
Jag vet inte faktiskt, vad har du hört det ???Här kanske? Island lite bättre.
OT, Är det fortfarande så att Reykjavik har mest fotomodeller per capita?
Kanske är en myt. Jag får helt enkelt googla och se om jag får svar.Jag vet inte faktiskt, vad har du hört det ???
Det finns faktiskt en gammal öl reklam här där två överförfriskade islänningar sitter på en pub och dividerar med en engelsman.Kanske är en myt. Jag får helt enkelt googla och se om jag får svar.
Krävs väl inte så många modeller med ett lite antal medborgare.
Sen är det väl så att det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags. Det förstnämnda, alkohol, konsumeras ju en del på öarna.
DJ today!!