Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som jag fått en lumeläcka på min Speedy. Undrar om det går på garantin.
Wow! Dagens coolaste bild! Gratulerar!
Instämmer HELT! Jag är fan dålig på att se skillnad dock.16520 till och med. Ännu bättre sällskap i min värld
Riktigt snygg bild.Säger god morgon till staden.
Helt magiskt, en dröm att få se ett sådan mäktigt norsken
Coolt, vilket lopp var det och hur gick det?På väg till min första trail maraton
Öl? Jag tycker det ser ut som en Heineken!?Ute på ett turistmål i Amsterdam, 33 spänn för en öl, rena rånet
Skogsmaran heter loppet, helt fantastiskt underbart lopp. Det gick bra tid 4:09 placering 35 av 158Coolt, vilket lopp var det och hur gick det?
Stämmer, öl är väl trots allt ett samlingsnamn för lager, pilsner, ale? Sedan om Heineken är en god pilsner, jag det kan man fråga sig!Öl? Jag tycker det ser ut som en Heineken!?
Otroligt fin bil!
Behövs väl ingen öppnare för att få upp en flaska?På en busshållsplats nära dig. Haru öppnare?