Det var inte igår
Den klockan med den tavlan till ett Casa Fagliado mörk choklad Cordovan band (typ det näst längst till höger).
Se mer: https://klocksnack.se/threads/armbandet-viktigaste-delen-av-klockan.43182/
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte igår
På väg till Göteborg på konferens. Finns det några trevliga klockaffärer här?
Ja den där hummern/krabban/räkan eller vad den nu kallades, är ju helt klockren och skulle passa bra även på migDen där länken är så macho, blir ju bara tio gånger uppkäftigare när den pryder en kvinnohandled @MariaE
Okej, hehe det såg jag inte! Fan... Skulle skrivit 944. Underbar bil för övrigt!Haha! Du är inte den första som noterat (se ovan i tråden).
Nej, men nära, min 944T från -86
Du har ju redan en klocka? Ska du ha flera alltså??Ska gå till ica och hämta ett paket
Bara en sak som fattas.
Haha, det är ett armband till den klockanDu har ju redan en klocka? Ska du ha flera alltså??
;-)
Du har ju en stor och fin krona, funkar fint som öppnare!På en busshållsplats nära dig. Haru öppnare?
Snyggt!
Riktigt snyggt!Kör pannan idag. Nytt ljust läser på. Sjukt nöjd
Solo? 116520 duger gott!Äter en stilla middag på mitt hotell i Stockholm. Mitt middagsmöte fick förhinder så det fick bli solo.
16520 till och med. Ännu bättre sällskap i min världSolo? 116520 duger gott!