Citizen Promaster 20 ATM
![]()
Jävlar vad fet! Lust att förklara vad den gör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citizen Promaster 20 ATM
![]()
Ah, har tänkt gummi länge men har inte riktigt kunnat bestämma mig för vilket, vad har du valt för gummi till din? Har du lust att slänga upp bild?Kul med en ds action diver till här på forumethåller helt med dig om nato och att det ser trevligt ut på bild!! Prova gummi till certinan, fick hem ett förra veckan och det sitter som ett smäck!!
Så ser min ut nuAh, har tänkt gummi länge men har inte riktigt kunnat bestämma mig för vilket, vad har du valt för gummi till din? Har du lust att slänga upp bild?
hehe, jag har försökt köpa det flera gånger men lyckats logga in på de dagar webbshopen inte är öppen. Ser ju riktigt nice ut dock så ett sånt får det bli.Så ser min ut nu! Det är timefactors retro rubber.
Tror mina heter något annat. Har kartongen i källarenÄr det mörkbruna aldwych? Jag väntar på sånna![]()
Du är en riktig myskille! hård på utsidanTvingas vara med och handla porslin med sambon...
![]()
Schysst dinka! Vilket porslin blev det?Tvingas vara med och handla porslin med sambon...
![]()
Schyyyyyyss - säg det inte så att nån hör...Du är en riktig myskille! hård på utsidanmen så mjuk & fin på insidan
![]()
Blev Rörstrands serie Grace, om det säger något. Blev tvungen att dra i nödbromsen när det skulle handlas ljusstakar och skålar oxå...Schysst dinka! Vilket porslin blev det?![]()
Jonaz: så schysst den där! Hade köpt Norrläningens om det inte vore för att SA ser för stor ut på min arm men jag har siktet på en Avenger alt Seawolf