Riktigt snygg, är det 42'an?Hörde jag jobb eller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg, är det 42'an?Hörde jag jobb eller...
Ja jag är mycket nöjd än så länge. Otroligt bra kamera och 3D touchen imponerar! Inte samma rush här, då jag kunde knata in i en princip tom butik och köpa den direkt över diskÄr den bra? Vart i München för 3 v sen då sov folk på marienplatz utanför butiken typ i en vecka för att vara först
Tack! 44! Till salu kan jag väll smita in med också..Riktigt snygg, är det 42'an?
Inne på nymans o kikar lite
Den ä fin! Ja den känns stor blev lite förvånad faktisktDen där e fan så kaxig! Känns den stor?
Den ä fin! Ja den känns stor blev lite förvånad faktiskt
Nä den känns som de men den är 42mm o sen är den rätt tjock oxåMen visst är den 44mm?
Ser bra ut boys!Mini gtg med @Wijklund
De är ett dedikerat "bezel remover tool"Shyst kniv!
Tack Mr. D!Ser bra ut boys!
Haha, specifikt inhandlat endast för den uppgiften förstår jag..De är ett dedikerat "bezel remover tool"
Tack Mr. D!
Man tager vad man haver! Blir insertfri klocka ikväll dock. Frågan är vilken?Haha, specifikt inhandlat endast för den uppgiften förstår jag..
Sedärja! Bra omega också
En av mina favorit AP! SnyggtSitter och läser KS
Awh... BabyfaceDet är ju lördag!
Och en till @vaniljglass som påpekade igår hur fan jag ser ut med min AP.
Snickarbyxor på en byggarbetsplats