Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ascool klocka!På väg i den kalla morgonen...
Mycket snyggt! Får man fråga var du köpte bandet?På nytt lädernato.
Tack!Mycket snyggt! Får man fråga var du köpte bandet?
Tack. Ja, den är rätt juste. Min pappa köpte den 1974 och jag har fått den. Det är Casios allra första klocka, alla kategorier. Tro det eller ej.Ascool klocka!
Mycket. Snygg vad är beteckningen på denna modell?Bekantar oss lite, nyhetens behag.
Är den bra? Vart i München för 3 v sen då sov folk på marienplatz utanför butiken typ i en vecka för att vara först
Precis plockat upp en ny lur. Kändes som ett naturligt val med färgen space grey. ^^
Låter ju grymt!Tack!
Watchgecko i UK. Beställde i onsdagskväll och kom med DHL idag. Otroligt! Tror de av misstag skickade med DHL-express. Tog ett svart och ett brunt. 500 pix och fri frakt. Jag är nöjd!
Tack! Ref.3788570Mycket. Snygg vad är beteckningen på denna modell?
Mycket fintLaddar med en Draja. Stirred not shaken.