Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tur att du bifogade en bild. Hade kunnat misstolkas nåt så grymt!Vi sitter och är förälskade i våran nya mus på jobbet! Se hur väl index matchar musens färg. Inta alls bara därför jag valt den musen..
Coolt foto!!!Mastar av...
Ska nog gå braPresenterar nyköpet för sitt nya hem. Hoppas den ska trivas.
Rekommenderar att den inte lämnas ensam under de tre första månaderna. Den blir ledsen då och kräver genast fler vänner och en winder. Kan vara skadligt för ekonomin och beroendeframkallande.Presenterar nyköpet för sitt nya hem. Hoppas den ska trivas.
Skön patina!!Kan nästan tro att @cheepo63 använde samma läder som tillverkaren av mina brogues, trevlig färgmatchning!
Ojojoj... Schysst!!Gmt 1675/8 anno-78 idag.
Haha det var ju rätt shyst! Ska införskaffas!Gick till Clas ohlson för att köpassa färg till tjejen (jag och min klocka målar nu!) Och hittade ett perlon för 49kr ! Provar direkt
Uppe i gryningen så här på en fredag. Ser att Tudor är lämnad ensam hemma...Tillbaka i vardagen
Inte då. Den låg i tryggt förvar i löparryggan i sitt lilla gröna reseetui från Rolex som följde med.Uppe i gryningen så här på en fredag. Ser att Tudor är lämnad ensam hemma...
Den var ju supersnygg TudorNy på jobbet.
Inte då. Den låg i tryggt förvar i löparryggan i sitt lilla gröna reseetui från Rolex som följde med.
Tur, jag blev lite orolig där. Annars kanske du hade behövt åka tillbaka till Rob redan nästa vecka och skaffa Longines kompisen till Tudor.Ny på jobbet.
Inte då. Den låg i tryggt förvar i löparryggan i sitt lilla gröna reseetui från Rolex som följde med.
Sen tvåtimmarslunch mellan 11-13 och sen runda av runt 14 och ta helg?Äter frukost, läser KS och siktar på att vara på jobbet till 10-ish.