Blir att posta här också. Nu när jag fått igång uppladdningen av bilder. Jobbklockan...
Snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir att posta här också. Nu när jag fått igång uppladdningen av bilder. Jobbklockan...
Denna hade jag faktiskt sedan innan, köpte den av theargonaut för ett tag sedan! Fyndet jag berättade om är denna
Fan, du håvar upp godsak efter godsak. Den där var om möjligt ännu ballare. Svincool!
Ser lite likheter emellan dom, sjukt fin!
Denna hade jag faktiskt sedan innan, köpte den av theargonaut för ett tag sedan! Fyndet jag berättade om är denna
.
Ser lite likheter emellan dom, sjukt fin!
SoberSjukt snygg! Själv luftar jag nyförvärvet.
Slick Rick!Sjukt snygg! Själv luftar jag nyförvärvet.
Tackar! Ja, den är riktigt Clean. Var rädd att den skulle kännas för liten men oron var obefogadSlick Rick!
Såg bra ut - diskret, hård & classyTackar! Ja, den är riktigt Clean. Var rädd att den skulle kännas för liten men oron var obefogad
Väntar på min första egna, riktiga patient..
Nyfixad 7009-3040
Gillar stuket på den!
Hade varit ännu mer "clean" om SEIKO skippat "5" som jag tycker stör på tavlan, men men...
Ja den borde väl sitta med pins genom tavlan...Håller med helt och hållet! 5:an får sitta där då jag är rädd att tavlan skadas om den tas bort.
Känns som en inte helt vanlig konfiguration av BR att ha ljus tavla. Snyggt.Premiär för ny klocka
Grattis! är det där ett standard kit som alla får inför första patienten
Men glaset med vatten kan de väl bjuda påFÅR!? Kan lova dig att inget på den bilden är gratis!
Men glaset med vatten kan de väl bjuda på
Sitter och blänger på 2 tomma nyinköpta Meshband, vad ska jag fylla ut dom med?
Fina, vilken bredd?