Så fel det kan bli, inte lika illa som tråden där jag trodde man behövde hjälp med en jäger meisterOm det hade varit så väl. Statik. Krafter och sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fel det kan bli, inte lika illa som tråden där jag trodde man behövde hjälp med en jäger meisterOm det hade varit så väl. Statik. Krafter och sånt
007 it is!
Har bytt lädret till det medföljande nylonbandet på min Black bayJag visste inte att det fanns så många Black Bay här på forumet.
Stort GILLA till alla er som har en
Hänger på Hotell Bentleys på drottninggatan. Riktigt mysigt litet rum
Och ja, det är mina använda kallingar på stolen
Ahh fundera inte, kör på bara, friskt vågat hälften.... ..Funderar på om jag gjorde rätt som beställde vit urtavla till klockan idag men det tror jag allt.
Ahh fundera inte, kör på bara, friskt vågat hälften.... ..
Rastar denna goding efter lite ruckning och påfyllnad i indexmarkeringarna då en del av lysmassan hade ramlat av
Rastar denna goding efter lite ruckning och påfyllnad i indexmarkeringarna då en del av lysmassan hade ramlat av
Den där är magisk!! Sjukt cool!
Kul att se den igen! Min nya baby hälsar...Rastar denna goding efter lite ruckning och påfyllnad i indexmarkeringarna då en del av lysmassan hade ramlat av
Där var den! Jäklar vad ball. Kul fynd
Kul att se den igen! Min nya baby hälsar...
Japp, visst finns det en hel del likheter. Gammal kärlek rostar aldrig Sjukt fet pjäs den där DS-3:an! Grattis till den!Denna hade jag faktiskt sedan innan, köpte den av theargonaut för ett tag sedan! Fyndet jag berättade om är denna
Ser lite likheter emellan dom, sjukt fin!