Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt... L.A. Underbart!SKX009 på Hollywood Boulevard.
Bra Seiko-söndag!
![]()
![]()
![]()
Tvättar av sista våden, och där var helgnöjet avklarat. Tomheten som infinner sig...
![]()
Paisley nato? Ballt!Vi surfar the interwebs efter klockor. Som vanligt...
![]()
Mancave <3Photo shoot med min nya kompis
![]()
Paisley nato? Ballt!
Haha, ja finns nog inget tvivel i världen att det är en man i sina bästa år som bor i min lägenhet.Mancave <3
Tack! Lite udda. Bra kvalité på hårdvara också. Finns på bukten!
![]()
Du vet hur livet ska levas!Haha, ja finns nog inget tvivel i världen att det är en man i sina bästa år som bor i min lägenhet.
Åh, ett sånt nato behöver jag inhandla till min Exp2a!
Photo shoot med min nya kompis
Snyggt. Hur är kvalitén på de där banden?Du vet hur livet ska levas!
Bara handla ett!:
![]()
Ganska köttiga, bra spänne och håller länge. Lågt inköpspris på bukten så helt klart värt det!Snyggt. Hur är kvalitén på de där banden?
Tackar! Hade bandet gått mer åt oliv kunde det vara ännu bättre. Nu spelar det ingen roll hur det ser ut egentligen eftersom jag har den mest som hemmapularklocka. Titan och gummi, känns inte på handleden.Stiligt! Kör du 20 eller 22mm gummistrap?
Läste lite om det där loppet. Inser att det där med ultramarathon och liknande är lika "stört/udda/exotiskt" osv som det här klockoholic beteendet vi har här. Finns det egentligen "normala" människor? Eller har alla något obskyrt intresse som slukar deras tid? Kanske fel fråga i fel forum.....hehe![]()
Supportar de som springer mot ljuset i tunneln.
Läste lite om det där loppet. Inser att det där med ultramarathon och liknande är lika "stört/udda/exotiskt" osv som det här klockoholic beteendet vi har här. Finns det egentligen "normala" människor? Eller har alla något obskyrt intresse som slukar deras tid? Kanske fel fråga i fel forum.....hehe
Lycka till med resanEn elefant för varje resa till Sri Lanka. Ny på gång i morgon ...
![]()