• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

SKX009 på Hollywood Boulevard.
Bra Seiko-söndag!
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Stiligt! Kör du 20 eller 22mm gummistrap?
Tackar! Hade bandet gått mer åt oliv kunde det vara ännu bättre. Nu spelar det ingen roll hur det ser ut egentligen eftersom jag har den mest som hemmapularklocka. Titan och gummi, känns inte på handleden.

Jag har ett likadant på en modern Seiko-dykare, så det borde betyda att jag har klämnt in 22mm mellan bandhornen.

Läste lite om det där loppet. Inser att det där med ultramarathon och liknande är lika "stört/udda/exotiskt" osv som det här klockoholic beteendet vi har här. Finns det egentligen "normala" människor? Eller har alla något obskyrt intresse som slukar deras tid? Kanske fel fråga i fel forum.....hehe
:)
Jag har själv gjort samma reflektion. Olika frågor, samma polarisering, samma nörderi, samma engagemang, samma trollande. Men könsfördelningen är lite jämnare på träningsforum :)

Tillbaka
Topp