Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lite som att öppna Pandoras box, men haf förväntan klockbroder... Du vill öppna den !Alla dessa oyster perpetual gör ju att man blir sugen på en.
Kör lite strålkastare medKör lite båt med subben.![]()
Sant!Kan inte gå fel med någon av dem![]()
Vintage bil också? Själv kör jag Volvo 945 Classic -98.Bättre sent än aldrig men blev över 6h bil idag... Då är det bra med lite vintage
![]()
Trevliga pjäser! Ett tips är att trycka på knappen "full storlek" nere vid bilden när du gör ett inlägg - så får du upp en stor bild direkt i inlägget! //Jämför min nya utc med min lite äldre landsort.
Okej tack! Gjorde från luren, men det kanske är samma där?Trevliga pjäser! Ett tips är att trycka på knappen "full storlek" nere vid bilden när du gör ett inlägg - så får du upp en stor bild direkt i inlägget! //
Funkar från luren, så jädrans smidigt! Snyggt jobbatOkej tack! Gjorde från luren, men det kanske är samma där?
Perfekt duo!Jämför min nya utc med min lite äldre landsort.![]()