Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inget standard. Köpte ett billigt 22mm och fixade tillpassningen själv för att känna hur den kändes med gummi bara.Är det ett standardband till den klockan? Ser ut som om det skulle funka på min Oris kanske.
Pelagosen är en rejäl klump jämfört med en vintage flinga. Det är egentligen två helt olika klockor trots likheterna, Pelagosen är en renodlad tooldykare som ska tåla stryk medan flingan är vacker posör.
Tavla, visare och index känns lite platt och plastigt jämfört med originalet. Vattentät, länk, viklås och bezel är fördelarna mot det estetiskt vackrare originalet.
Tyvärr inget standard. Köpte ett billigt 22mm och fixade tillpassningen själv för att känna hur den kändes med gummi bara.
Den ska vara från -74. Cal 12, Ref nr 110.515 CHNRiktigt fet! Vilket år är den från?
Tackar! Skall kollas upp.Den ska vara från -74. Cal 12, Ref nr 110.515 CHN
/ j
Med tanke på att jag nu fullständigt tappat all bedömning i färgmatchning kanske ni kan hjälpa? bus eller godis?
![]()
![]()
Tack då drar jag ner ridån! GodnattKära vän, på med Länken igen!!
Natot är svart... Så det är det orangea som är den felaktiga färgen..Vapenvård? Eller kanske vård på fordon? Min motoroverall såg likadan ut efter remin på PBV:erna![]()
Natot är svart... Så det är det orangea som är den felaktiga färgen..
Så sug på den du!
Köp ett perlon-bad i mörkblått, grått eller svart:Med tanke på att jag nu fullständigt tappat all bedömning i färgmatchning kanske ni kan hjälpa? bus eller godis?
![]()
![]()
Nästan. Har sanerat en grt*-skjutbana på jobbet idag. Numer har man ju inte malajer, så vi bassar får göra sånt.. Det är jävligt mycket färg i övningsgranaterna, och den sätter sig tamigfan överallt! Har orange snor as we speak..Paintball?