Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självförsvar? Nej, bevare mig väl! Det finns ju otaliga tillfällen i vardagen när man behöver en kniv. Ja, jag använder ofta kniv på jobbet i egenskap av kapten på en båt.Går du runt med kniv för självförsvar på fullaste allvar? Eller använder du den faktiskt i jobbet?
Benchmade är ruggigt gedigna och vackra men Spyderco är nog det märke jag oftast bär på mig.Jävligt fina knivar, farsan samlar på bla. Benchmade! Ska lägga upp en bild nån dag!
Klart man har kniv på sig på jobbet! Öppna paket osv![]()
Hoppar Tudortorsdag till förmån för den nya![]()
![]()
Snyggt, vad är det för ref?
Sjukt bra! Du borde faktiskt detFunderar faktiskt på att byta hotell ...
![]()
Japp! Skolar om mig till äventyrare och grottforskare![]()
Redo för en kall vinter Gummo ?
Vi utforskare måste hålla ihop mot pleximaffian som fortfarande skriver brev för handJapp! Skolar om mig till äventyrare och grottforskare![]()
![]()
Enl den tidigare ägaren (här på KS) kallas den för Radius. Det enda nummer jag hittar är 7465.Snyggt, vad är det för ref?
riktigt vass combo!
Snyggt armband! Funderar på ett till Explorern men vill inte ha den där rustika modellen med stygn av grovt garn vid bandstiften. De känns liiite överexponerade...Hirshköp på Nymans.
![]()
VILL HA!Utforskar...![]()
Var det du som högg denna på Tradera alltså?Förbereder morgondagens designmöte.
![]()
Du har ju missat den fetaste av dom alla - Richard Mille!Sitter och tittar på skull-watches. Undrar om det finns nån på forumet som har en. Eller borde ha en.
![]()
![]()
![]()
Hehe, ska dit och hämta ett Rubber B till Exp2 i morgon...Låtsas att det är sommar. Köpte RubberB på Nymans...
![]()