• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dricker lite öl i hotellobby
14485647368382073049336.jpg

Var det du som högg denna på Tradera alltså? :)
Mycket riktigt :). Kände att jag behövde en quartz beater och smiley face digitalpanelen kändes klockren, med dubbla tidszoner etc. Dessutom verkar jag vara svag för åttio/nittio-tals tool-design. Väldigt nöjd, men ingen aning om jag betalade överpris. Känns inte så i alla fall.

Måste nog testa en så småningom. Hur känns klocka och framförallt länk?

Hej Case,

Jo tack, klockan och tillhörande länk känns faktiskt väldigt bra. Tung, stabil och tillförlitlig. Länken kan man ju dessutom byta ut om man inte gillar utseende och/eller utförande. För mig funkar konceptet i alla fall bra, också i jämförelse med flera av mina andra klockor. Man brukar ju normalt sett säga att "man får vad man betalar för", men i det här fallet tycker jag att det är en stark underdrift. Seikos "SNZF-klockor", och förmodligen hela 5-serien, är oerhört prisvärda. Köp en, köp två, eller fler ändå vet jag. Det gjorde jag då jag inte kunde bestämma mig för om det var den svarta eller Pepsi-färgade versionen jag gillade bäst. Dom är löjligt billiga i jämförelse med vad du får för pengarna och du kommer inte att bli besviken. Även om "Money is not an issue" skänker dom dig en sorts inre tillfredställelse av att ha gjort en bra affär. Så känns det i alla fall för mig. Hör gärna av dig om vad du själv tycker när du har gjort slag i saken.

klockor.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp