shpeo97bat
Basic
Dricker lite öl i hotellobby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det synd direkt vilken ref som saknasHar Explorerfest. Saknar några viktiga ref innan ett riktigt hållkäftenfoto...
![]()
Edit fakk har inte synkat dem på ett tagmen det är inte klockorna på @botvidsson bilder heller har jag sett. Kanske mer naturligt så
![]()
Vad får man ge för gummi till Explorern?Hehe, ska dit och hämta ett Rubber B till Exp2 i morgon...![]()
Gtg med grabbarna grus. @Floduttern @DG_STHLM @Wijklund @Tomas Eriksson
![]()
@jabla shottet är obligatoriskt
![]()
Dum fråga kanske men varför inte köpa på hemmaplan? Så pass mycket billigare i tyskland?Jag och farsan laddar med en bärs i Frankfurt inför ev 150 mil hem imorgon i min nya kärra
![]()
Just denna bil ligger helt klart bättre i Tyskland än hemma. Men den är verkligen en av få just nu med tanke på den starka euron.Dum fråga kanske men varför inte köpa på hemmaplan? Så pass mycket billigare i tyskland?
Okej, vad blir/blev det?Just denna bil ligger helt klart bättre i Tyskland än hemma. Men den är verkligen en av få just nu med tanke på den starka euron.
Till 216570 2.500 sek. Den har inget pin buckle utan man flyttar över låset från länkenVad får man ge för gummi till Explorern?
Sweet! ser gärna en bild på den med gummi på sen!Till 216570 2.500 sek. Den har inget pin buckle utan man flyttar över låset från länken![]()
Kanske dyker upp i en bil-tråd nära dig imorgonOkej, vad blir/blev det?![]()
Hoppas dom har tid att byta medans jag är där...Sweet! ser gärna en bild på den med gummi på sen!
Knep mannens klocka tidigare idag. Bättre?Vi måste tillsammans börja jobba på skärpan, vi vet ju att du kan!![]()
Mycket! och den klockan är det inget större fel påKnep mannens klocka tidigare idag. Bättre?
![]()
Mycket riktigtVar det du som högg denna på Tradera alltså?![]()
Fanken alltså. De är inte dumma de där SNZF... Måste nog testa en så småningom. Hur känns klocka och framförallt länk?Väntar på Bromma med dottern som skall flyga ensam för första gången. Stort! Kaffet är däremot sådär...
![]()
Hehe, ska dit och hämta ett Rubber B till Exp2 i morgon...![]()
En "jablas klock-spabehandling" är de värdaVi vill se en Rolex i glaset.![]()
Häftigt! kan bli en keeper.Knep mannens klocka tidigare idag. Bättre?
![]()
Vafalls! gick du inte och la dig med klockan på?![]()
Ja, men godnatt då.
Bjud på ett handlesskott![]()
Ja, men godnatt då.
Måste nog testa en så småningom. Hur känns klocka och framförallt länk?
Skarp den där!!
Dg som klippt en sub?