Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där hade varit snygg på länk.
Sjukt snygg!28 och 10:10 är Rolex
![]()
Ryggskott?Ska strax lägga mig raklång på parketten.
![]()
Schweizisk whiskey...Japanskt ikväll i brist på schweizisk whiskey
![]()
Jag förstår. Själv brukar jag kura ihop mig i stentrappan hemma. Blir pigg igen lagom innan blåskatarren kommer.Nej. Uttråkad.![]()
Så heter väl all whiskey efter några glasSchweizisk whiskey...
Swhissky?
Jag förstår. Själv brukar jag kura ihop mig i stentrappan hemma. Blir pigg igen lagom innan blåskatarren kommer.![]()
Regn = dykare![]()
En sån poesi!Fikar innan morgon-gtg.
Inser att 16570 används för lite
![]()
Den där hade varit snygg på länk.
Skämt åsido. Jag tycker länken är snyggare i verkligheten och på handleden än på bild. Om jag behåller min Aquanaut kommer jag köpa en gummilänk som jag använder på sommaren. Jag trivs bättre med länk på när jag jobbar.Tror faktiskt inte att jag sett Aquanaut på länk IRL utan bara på bild. Är inte helt övertygad men man ska ju aldrig säga aldrig.5164:n ratade jag tidigare på bild men när jag fick tillfälle att klämma på den i butik då va det en helt annan grej.
Hittade en bild på 5164 på länk.
![]()