Terrester navigation! Kör hårt!Pluggar!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Terrester navigation! Kör hårt!Pluggar!
![]()
Sjökapten eller kustskeppare?
Så fin ! Skall köpa mig en Alpina nångång![]()
Ja, men godnatt då.
Trodde jag var mjuk rakt igenom, super ner mig, biter ihop och kommer igen...Eh , jag gillar Idol å skäms inte, Man Up . Till skillnad från dig som har en hård fasad utåt. Men i själva verket spelar in alla avsnitt och streck kollar dom med mobilen avstängd, samtidigt som du pratar med din gulligaste bebisröst och ger din bättre hälft fotmassage och lyder hennes kommandon
![]()
Vore härligt!Fan vilken skön seger gubbar, synd bara att både Leksands jävlarna och piss Gnaget vann sina matcher! Hoppas verkligen att vi vänt den negativa trenden.
Trodde jag var mjuk rakt igenom, super ner mig, biter ihop och kommer igen...
Haha.. jag gillar att kolla på OS, dricka rödvin och käka praliner. Så visst är jag OStypen.Precis din stil! Du har alltid verkat vara den Olympiska typen.
Gudomlig.![]()
Låter som lite mer än jag och @EmmaE vill veta! Åka till storstan för att leva livet och sedan ha mage att dela med sig om gummival och hur nöjd man är med besök på diverse institutioner. Skäms.Granskar senaste gummi inköpen. Nymans i Sthlm är också en trevlig butik![]()
![]()
snälla, wrist shoots på exp2'an?Granskar senaste gummi inköpen. Nymans i Sthlm är också en trevlig butik![]()
![]()
Och min sista jämförelse med Olympen var helt fel?Haha.. jag gillar att kolla på OS, dricka rödvin och käka praliner. Så visst är jag OStypen.![]()
Nu fick jag läsa om och läsa rätt. Rödvinsintaget gjorde texten suddigOch min sista jämförelse med Olympen var helt fel?![]()
Tänk att man fortfarande kan vara magnifikt rebelliskLåter som lite mer än jag och @EmmaE vill veta! Åka till storstan för att leva livet och sedan ha mage att dela med sig om gummival och hur nöjd man är med besök på diverse institutioner. Skäms.![]()
Panerai på gummi var ju riktigt fin, men det krävs mer för att jag skall konvertera...Granskar senaste gummi inköpen. Nymans i Sthlm är också en trevlig butik![]()
![]()
Ser fram emot fortsättning.![]()
Vi var dekadenta.
Darn! Första gången "vill också ha"-känslan infunnit sig vid åsynen ev Exp II'an. Vad är det som händer?
Vi (du och jag) kanske håller på att gå igenom varsin metamorfos !!Darn! Första gången "vill också ha"-känslan infunnit sig vid åsynen ev Exp II'an. Vad är det som händer?
Stort tack, ser riktigt riktigt bra ut!
Tack!Stort tack, ser riktigt riktigt bra ut!
Vad sägs om en stödgrupp? "Hur vi såg till att inneha Exp II'an med"? För talesättet att enda boten för en frestelse är att ge efter för den gäller väl fortfarande?Vi (du och jag) kanske håller på att gå igenom varsin metamorfos !!
Helt plötsligt faller allt på plats vardande "Hyllan". Efter ett år och 1500 inlägg är man klassad såpass hårt nedgången att man hamnar i stödgruppen som just nu går under namnet Nikki Beach.Vad sägs om en stödgrupp? "Hur vi såg till att inneha Exp II'an med"? För talesättet att enda boten för en frestelse är att ge efter för den gäller väl fortfarande?
Talar i o f i egen sak, men Exp2 är en rätt cool klocka och på Rubber B blir kontrasten mellan gummit, boetten med stålbezelen och den svarta tavlan rätt snyggt. Förmodligen snygg med vit tavla också mot det gummitVad sägs om en stödgrupp? "Hur vi såg till att inneha Exp II'an med"? För talesättet att enda boten för en frestelse är att ge efter för den gäller väl fortfarande?
Jag instämmer i din estetiska analys. Mina klena handleder skall dock vara nöjda med att kunna bära upp en standard Sub utan att den ser oversized ut.Talar i o f i egen sak, men Exp2 är en rätt cool klocka och på Rubber B blir kontrasten mellan gummit, boetten med stålbezelen och den svarta tavlan rätt snyggt. Förmodligen snygg med vit tavla också mot det gummit![]()
Mja, nya Exp2 är ju 42mm men inte mer än 12mm hög och på gummi känns den helt okJag instämmer i din estetiska analys. Mina klena handleder skall dock vara nöjda med att kunna bära upp en standard Sub utan att den ser oversized ut.![]()
Vore härligt!
Ny kamp om 3p på tisdag![]()