• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pluggar!
DSC_0153.JPG
Terrester navigation! Kör hårt!

Eh , jag gillar Idol å skäms inte, Man Up . Till skillnad från dig som har en hård fasad utåt. Men i själva verket spelar in alla avsnitt och streck kollar dom med mobilen avstängd, samtidigt som du pratar med din gulligaste bebisröst och ger din bättre hälft fotmassage och lyder hennes kommandon ;)
image.jpeg
Trodde jag var mjuk rakt igenom, super ner mig, biter ihop och kommer igen...

Vad sägs om en stödgrupp? "Hur vi såg till att inneha Exp II'an med"? För talesättet att enda boten för en frestelse är att ge efter för den gäller väl fortfarande?
Helt plötsligt faller allt på plats vardande "Hyllan". Efter ett år och 1500 inlägg är man klassad såpass hårt nedgången att man hamnar i stödgruppen som just nu går under namnet Nikki Beach.

Vad sägs om en stödgrupp? "Hur vi såg till att inneha Exp II'an med"? För talesättet att enda boten för en frestelse är att ge efter för den gäller väl fortfarande?
Talar i o f i egen sak, men Exp2 är en rätt cool klocka och på Rubber B blir kontrasten mellan gummit, boetten med stålbezelen och den svarta tavlan rätt snyggt. Förmodligen snygg med vit tavla också mot det gummit :)

Talar i o f i egen sak, men Exp2 är en rätt cool klocka och på Rubber B blir kontrasten mellan gummit, boetten med stålbezelen och den svarta tavlan rätt snyggt. Förmodligen snygg med vit tavla också mot det gummit :)
Jag instämmer i din estetiska analys. Mina klena handleder skall dock vara nöjda med att kunna bära upp en standard Sub utan att den ser oversized ut.:angel:

Jag instämmer i din estetiska analys. Mina klena handleder skall dock vara nöjda med att kunna bära upp en standard Sub utan att den ser oversized ut.:angel:
Mja, nya Exp2 är ju 42mm men inte mer än 12mm hög och på gummi känns den helt ok :)
Absolut inget fel på länken, den blir bara lite tyngre då. Men länken är också grymt bekväm.

Tillbaka
Topp