Aquastaren
Silver
Kvällstur till affären
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har väl bara vanliga klockor?!Har du vanliga klockor @RicVin?
Haha u got me there, jag menar klockor som kostar under 10.000:-Jag har väl bara vanliga klockor?!
Grym. Forumets enda FM va?Snart Solsidan...![]()
@Ceramic har också en.Grym. Forumets enda FM va?
Idag roade jag mig med att prova olika band till lilla älsklingen. Jag bjuder på en liten modevisning och tar tacksamt emot synpunkter på vad som faller er bäst i smaken. Först ut är ett militärgrönt Zulu.![]()
Grått Nato med svart metall:
![]()
Svart Nato:
![]()
Khakifärgat Nato:
![]()
Svart perlonband:
![]()
Brunt perlonband:
![]()
Actionbild med brunt perlonband till militärgrön N1 Deck Jacket
![]()
Ahaaaa!.. Jo då ett antal..Haha u got me there, jag menar klockor som kostar under 10.000:-![]()
Khaki natot och det militärgröna zulut satt som ett smäck..Idag roade jag mig med att prova olika band till lilla älsklingen. Jag bjuder på en liten modevisning och tar tacksamt emot synpunkter på vad som faller er bäst i smaken. Först ut är ett militärgrönt Zulu.![]()
![]()
Svart Nato:
![]()
Khakifärgat Nato:
![]()
Svart perlonband:
![]()
Brunt perlonband:
![]()
![]()
Enda sättet som funkar.Inne i dimman på adventsmiddag!
![]()
Idag roade jag mig med att prova olika band till lilla älsklingen. Jag bjuder på en liten modevisning och tar tacksamt emot synpunkter på vad som faller er bäst i smaken. Först ut är ett militärgrönt Zulu.![]()
![]()
Svart Nato:
![]()
Khakifärgat Nato:
![]()
Svart perlonband:
![]()
Brunt perlonband:
![]()
![]()
+1!Första, olivgrönt Zulu vinner.
Om man bortser från oysterlänk.![]()
Beror vad det är för färg på tapetenFunderar över morgondagen klockval.
Sonen har köpt lägenhet och vi skall spackla och tapetsera i morron.
Vilken Rolex skall jag ha? DD är den enda som är undantagen.
I morron blir det nog bara spackelfärg som skall matchas.Beror vad det är för färg på tapeten![]()
Är avundsjuk på en klockbroders gura...
![]()
Går säkert att bleka tillbaks till kritvit.... Som blivit lite krämvit sådär... Har en -80-talare själv...
Eller rollas med väggfärg...Går säkert att bleka tillbaks till kritvit.![]()
Tänkte inte på det.Eller rollas med väggfärg...
Bra val av öl!Nu blir det en öl och lite söndags middag![]()
![]()
Militärgrönt zulu och khakinatot tycker jag. Men länk är bäst!Idag roade jag mig med att prova olika band till lilla älsklingen. Jag bjuder på en liten modevisning och tar tacksamt emot synpunkter på vad som faller er bäst i smaken. Först ut är ett militärgrönt Zulu.![]()
![]()
Svart Nato:
![]()
Khakifärgat Nato:
![]()
Svart perlonband:
![]()
Brunt perlonband:
![]()
![]()
Hm, spackel, är vitt har jag hört...ljus tavla, stål?I morron blir det nog bara spackelfärg som skall matchas.![]()
Ett extra gilla för kobran. Har en ljusblå som fungerar men som bara används som prydnadsföremål.Föreställ er lyckan att inte behöva passa några tider i morron.
![]()