Tack för input! Perlonbanden är väldigt lätta och bekväma. Khaki är ruggigt fint på bildKhaki och grått Nato satt fint men även det bruna Perlonbandet.

Tur att det är så enkelt att växla mellan banden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för input! Perlonbanden är väldigt lätta och bekväma. Khaki är ruggigt fint på bildKhaki och grått Nato satt fint men även det bruna Perlonbandet.
Tackar för svaret. Det gröna zulu't är en klar favorit hos mig med. Mustigt och rejält!Khaki natot och det militärgröna zulut satt som ett smäck..
Tack! En favorit hos mig med. Tyckte länken var perfekt i längd när jag först provade den men märkte efter ett par timmar att jag måste skaffa en extra länkbit för att det ska vara topp.Första, olivgrönt Zulu vinner.
Om man bortser från oysterlänk.![]()
Kärlek, har haft en del trevliga yxor förr men den hobbyn är avsåld! Vi tittar på en vit studio! Klämde även på en trevlig honeyburst. Inga vintagegrejer men tillräckligt mysigt för att jag ska bli sugen att börja med furor igen!Les Pauler is da sheit! Berätta mer, vad är det vi tittar på mer exakt?
Min favorit är annars vit Custom. Som blivit lite krämvit sådär... Har en -80-talare själv...
(hyfsad klocka oxå...)
Ligger du i lumpen ?Join The army they said. It will be fun they said
![]()
Muckade 2010. Blev anställd 2011 och vart där sedan dess. Lumpen försvann dessutom 201, numer gör man gmu.Ligger du i lumpen ?
Hmm ok, jag har bott utomlands för länge för att veta detta.Muckade 2010. Blev anställd 2011 och vart där sedan dess. Lumpen försvann dessutom 201, numer gör man gmu.
Jag fattade ingenting av vad du sa där, men jag misstänker att Jerry Williams skulle göra detKärlek, har haft en del trevliga yxor förr men den hobbyn är avsåld! Vi tittar på en vit studio! Klämde även på en trevlig honeyburst. Inga vintagegrejer men tillräckligt mysigt för att jag ska bli sugen att börja med furor igen!![]()
TackBra val av öl!
Värnplikten försvann som sagt 2010, så ett par år innan ryssen började hålla på igen.Hmm ok, jag har bott utomlands för länge för att veta detta.
Lumpen borttagen, allvarligt.... Med den senaste tidens utveckling i Ryssland med omnejd ??
Jaja jag tror dig på ditt ord såklart @meo_swe !
Haha precis, vi håller oss till klocksnackJag fattade ingenting av vad du sa där, men jag misstänker att Jerry Williams skulle göra det
gitarrsnack.se
Äh, jag menade inte att ni skulle strypa gitarrsnacket - lite OT förgyller tillvaron. Dessutom kanske man lär sig något på köpet. Jag lärde mig vad jag antar vara nya slangord för gitarrerHaha precis, vi håller oss till klocksnack![]()