• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Les Pauler is da sheit! Berätta mer, vad är det vi tittar på mer exakt?
Min favorit är annars vit Custom. Som blivit lite krämvit sådär... Har en -80-talare själv...

(hyfsad klocka oxå...)
Kärlek, har haft en del trevliga yxor förr men den hobbyn är avsåld! Vi tittar på en vit studio! Klämde även på en trevlig honeyburst. Inga vintagegrejer men tillräckligt mysigt för att jag ska bli sugen att börja med furor igen!:rolleyes:

65252252125.jpg

Kärlek, har haft en del trevliga yxor förr men den hobbyn är avsåld! Vi tittar på en vit studio! Klämde även på en trevlig honeyburst. Inga vintagegrejer men tillräckligt mysigt för att jag ska bli sugen att börja med furor igen!:rolleyes:
Jag fattade ingenting av vad du sa där, men jag misstänker att Jerry Williams skulle göra det :)
gitarrsnack.se

• Like
Reactions: JLW
Hmm ok, jag har bott utomlands för länge för att veta detta.
Lumpen borttagen, allvarligt.... Med den senaste tidens utveckling i Ryssland med omnejd ??
Jaja jag tror dig på ditt ord såklart @meo_swe !
Värnplikten försvann som sagt 2010, så ett par år innan ryssen började hålla på igen.
En hel del har hänt i firman, vissa ssker till det bättre, många till det sämre tyvärr.

Jag tror inte att du misstror mig:)

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp