WBergdahl
Silver
Stabil samling!+1. Man byggde och hängde dom i taket i pojkrummet. Hade en 25st ett tag![]()
Jag hade väl en 5-6st innan jag lyckades ha sönder ett och pappa köpte ett nytt som vi fixade ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabil samling!+1. Man byggde och hängde dom i taket i pojkrummet. Hade en 25st ett tag![]()
Snyggt där @RicVin. Skulle kunna platsa i en KS-bladet julspecial.
Stabil samling!
Jag hade väl en 5-6st innan jag lyckades ha sönder ett och pappa köpte ett nytt som vi fixade ihop![]()
+1. Man byggde och hängde dom i taket i pojkrummet. Hade en 25st ett tag![]()
Artilleri! Incoming! Lock and load!Mina hängdes i ett träd och sköts sönder med luftgevär.![]()
Skulle kunna göra om det idag, lite trist att bara skjuta på urdruckna ölburkar i stugan nuförtiden. .Artilleri! Incoming! Lock and load!
Haha, skjuta med luftis är kulSkulle kunna göra om det idag, lite trist att bara skjuta på urdruckna ölburkar i stugan nuförtiden. .![]()
Och nu såg jag att jag gått med fel datum hela dagen... Attans.![]()
Höll ju på att glömma...
Bättre sent än aldrig![]()
Tio i åtta är väl inte så farligt...Bättre sent än aldrig![]()
Dags att ses snart igen känner jag. Måste få klämmaTar ett jabla skott.
![]()
Hur kan någon inte gilla Breitling. Den där är härlig!Gillar egentligen inte Breitling och nu har slumpen gjort att jag plötsligt har två!![]()
![]()
God och närande husmanskostNattmacka![]()
Jäkla så schysst! den vill jag också kika närmare påTar ett jabla skott.
![]()
Härlig klocka och härlig bild!Rolex 6534 modell äldre.
![]()