Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du och din nya klocka?Unnar mig en öl.
Färdigmalt! Fattar du hur vi andra får slita med senapsfröna???Precis rört ihop årets julsenap. Känner en kille som odlar/tillverkar senap som jag får malda senapsfrön ifrån.
I Finland firar man "lilla julafton" med gran och allt nu. Själv brukar jag vänta med gran till typ 20 dec. Nyss hemkommen med innebandyklockan....Pyntar granen
Perlonband är starka som satan! Och snygga med för den delen...Prövar på perlon som jag köpte här på KS, känns så där (litar ej på bandet) känns som om det kommer gå "sönder" när som.
Härliga klockor och fina bilder!Mini gtg!
Lycka till! Jag vet hur det känns. Tur det är fredag i alla fall!Nyss hemkommen efter julbord med kunder
Käkar upp en choklad tomte och must som grädde på moset.... Ujujujuj vad jobbigt de blir o lämna på förskolan imorgon
Wish me Good....cheers
Unnar mig en öl.
Unnar mig en öl.
Vafalls? Ingen tråd än? Jag som för en gångs skull ville ladda upp en bild.Väntar på fredagstråden...
Välj knappen bifoga bild/fil nedanför rutan du skriver iVafalls? Ingen tråd än? Jag som för en gångs skull ville ladda upp en bild.
Vet inte hur man gör från mobilen dock sedan tapatalk stödet försvann...
Otroligt, vad jag letat bland alla valen ovanför där man skriver!Välj knappen bifoga bild/fil nedanför rutan du skriver i
Satan i gatan! Nu kan jag inte bli mer säker på att nästa klocka blir en speedmaster!Väntar på fredagstråden...
Snygg bild!