Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym!! Kör den och ett liknande tangentbord och en dator kopplat till tvn, KS på tvn gillas dock inte av sambon lika mycket som mig![]()
Typ en sådan här setup
Sent from my iPån5, using Tapatalk
Exakt, fast har en 13"s MBP istället för din 15...![]()
Får man fråga vad det blir..?
Helgens seglarklocka
![]()
Djungelbesök...
![]()
gött med oyster och slät ring!Äntligen har DJn sluppit noname oystret och fått sig en tidsenlig 7836:a![]()
Subtiden är ju rätt genial!
Min dagens Seiko är inte min, men sitter i valet och kvalet, vilken skall jag köpa näst? Har kontakt med två säljare, de kan erbjuda bägge:
![]()
Gå på rött såklart! Grym klocka![]()
Hade valt den blå tror jag även om båda verkar riktigt grymma! Rätt stora dessa va? Ser fram emot recension med grymma bilder!Gillar bägge skarpt.
Håller på avvaktar om säljaren för 027 (röd) kan skriva ned värdet, gör han det blir det den, i annat fall får jag nöja mig med den limiterade 029, tror jag överlever vilketsom![]()
Hade valt den blå tror jag även om båda verkar riktigt grymma! Rätt stora dessa va? Ser fram emot recension med grymma bilder!![]()
Just ja, kom just på vilken gmt jag tänkte på. (den med svart välvd ring) denna blur nog grym!Nej, de är små, de ligger på ca 39,2mm, ganska dressad storlek enligt mig
Le rouge, creme brulee, grappa, kaffe
![]()
För svårt! Men gissar ändå på nån velatura?Kan vi inte hålla spänningen uppe lite?
Just nu sitter paketet fortfarande fast i Tokyo, f...n vet om man inte skulle åka över och hämta det?
Eller är jag bara löjlig....? Känns lite som julafton
Den säljs inte i Sverige (duh!?) har boett av titan med läderband.
Vill du verkligen veta så är det klart att jag berättar, men vi kanske kan leka gissa klockan? Du är ju skärpt på Seiko!
Hehe roligt, då var vi nog där samtidigt, kom 20.30 och lämnade ung samtidigt som duKul!
Jag drog därifrån ca 10.30 , tittade dock inte så mycket efter dinkor utan mer Hendricks GT![]()
Men för helvete! Jag har ju letat som en dåre efter en SBGM001 utan framgång. Förmedla gärna kontakten om du inte köper den!Gillar bägge skarpt.
Håller på avvaktar om säljaren för 027 (röd) kan skriva ned värdet, gör han det blir det den, i annat fall får jag nöja mig med den limiterade 029, tror jag överlever vilketsom![]()
Konstigt - trodde alla damer gick igång på KS på 46 tumDen är grym!! Kör den och ett liknande tangentbord och en dator kopplat till tvn, KS på tvn gillas dock inte av sambon lika mycket som mig![]()