• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Äntligen har DJn sluppit noname oystret och fått sig en tidsenlig 7836:a
u4evu4eh.jpg

Får man fråga vad det blir..?

Kan vi inte hålla spänningen uppe lite? ;)
Just nu sitter paketet fortfarande fast i Tokyo, f...n vet om man inte skulle åka över och hämta det?
Eller är jag bara löjlig....? Känns lite som julafton:)
Den säljs inte i Sverige (duh!?) har boett av titan med läderband.
Vill du verkligen veta så är det klart att jag berättar, men vi kanske kan leka gissa klockan? Du är ju skärpt på Seiko!

jag har en skx007k2 som jag skall byta armband på men har problem med att lossa bandstiften, är denna klocka extra svår eller är det som så att jag inte vågar ta i, jag är rädd att repa klockan ifall jag skulle slinta. har verktygen som krävs men är lite feg att ta i med manskraft ifall jag pillar på fel del i bandstiftet. förslag?

Min dagens Seiko är inte min, men sitter i valet och kvalet, vilken skall jag köpa näst? Har kontakt med två säljare, de kan erbjuda bägge:

20121204_4870814a6383fb81b010Odw6BxghtRJH.jpg

Gillar bägge skarpt.
Håller på avvaktar om säljaren för 027 (röd) kan skriva ned värdet, gör han det blir det den, i annat fall får jag nöja mig med den limiterade 029, tror jag överlever vilketsom :)
Hade valt den blå tror jag även om båda verkar riktigt grymma! Rätt stora dessa va? Ser fram emot recension med grymma bilder! :D

Sitter på tunnelbanan i Stockholm. En Göteborgare ska ut å kolla klockor i huvudstaden. Någon som vill fika?

Kan vi inte hålla spänningen uppe lite? ;)
Just nu sitter paketet fortfarande fast i Tokyo, f...n vet om man inte skulle åka över och hämta det?
Eller är jag bara löjlig....? Känns lite som julafton:)
Den säljs inte i Sverige (duh!?) har boett av titan med läderband.
Vill du verkligen veta så är det klart att jag berättar, men vi kanske kan leka gissa klockan? Du är ju skärpt på Seiko!
För svårt! Men gissar ändå på nån velatura?

Gillar bägge skarpt.
Håller på avvaktar om säljaren för 027 (röd) kan skriva ned värdet, gör han det blir det den, i annat fall får jag nöja mig med den limiterade 029, tror jag överlever vilketsom :)
Men för helvete! Jag har ju letat som en dåre efter en SBGM001 utan framgång. Förmedla gärna kontakten om du inte köper den!
Edit: Och se upp för scammers, för två har kontaktat mig kopplat till en wtb på denna klockmodell senaste veckan.

Tillbaka
Topp