Bra där! Är det 36mm-versionen?Avslutar dagen med en aw i stil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där! Är det 36mm-versionen?Avslutar dagen med en aw i stil.
Men för helvete! Jag har ju letat som en dåre efter en SBGM001 utan framgång. Förmedla gärna kontakten om du inte köper den!
Min dagens Seiko är inte min, men sitter i valet och kvalet, vilken skall jag köpa näst? Har kontakt med två säljare, de kan erbjuda bägge:
Min dagens Seiko är inte min, men sitter i valet och kvalet, vilken skall jag köpa näst? Har kontakt med två säljare, de kan erbjuda bägge:
För svårt! Men gissar ändå på nån velatura?
Spring drive Ananta.Kunde det varit, men nej. Räcker med den jag har.
Glasbaksida, skruvad krona, kronograf, titan, läderband hmmm...
Uppfattat. Kör på 029 om du gillar blått. Den boetten tilltalar mig mer. Men å andra sidan: Om du köper en 027, å kanske jag kan få klämma på den någon gång... Gillar inte riktigt den boetten lika mycket, då den är mer dressig till formen och inte har den kända mittfåran, men du lär ju bli väldigt nöjd med den också.My bad.
Klockan på bilden är ju en 001, fast valet står mellan 027 och 029. 001 är tuffare hitta verkar det som
Uppfattat. Kör på 029 om du gillar blått. Den boetten tilltalar mig mer. Men å andra sidan: Om du köper en 027, å kanske jag kan få klämma på den någon gång... Gillar inte riktigt den boetten lika mycket, då den är mer dressig till formen och inte har den kända mittfåran, men du lär ju bli väldigt nöjd med den också. En annan fördel med 029 är ju att den även är vattensäkrad till 200m och har skruvad krona.
Den blåa är en limiterar reissue som kom ut efter att den vanliga slutat produceras. 700 ex totalt varav enbart 200 utanför Japan. Det som skiljer är det du nämner + att den blåa har 72 timmars gångreserv.Jag är ju eg rätt lost när det kommer till Seiko. Vad skiljer 027 fr 029, förutom färg på tavla och rotorn?
Jag utgår ifrån att du menar skillnaden mellan 001 och den med blå urtavla.Ok, ungefär som jag läst mig till. Visste dock inte de hade olika gångreserv.
Ska in till Gbg om 2 timmar och kränga en klocka, sen hem och beställa 029'an (tror jag)
Getting closer!Spring drive Ananta.
Fet på fler en ett sätt
Fast Sumo bärs större än MM300!Grym! Får min Sumo att se ut som ett damur
Är den din Målarn? Fin