• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Andningspaus när barnen sover..
image.jpeg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Självklart!
Just på bilden provar jag ASP .NET 5, ganska häftigt att utveckla C# på OS X :)
Och jag har precis blivit tilldelat ett ansvarsområde på jobbet där jag skall hacka lite c#. Vi får se om det går att lära gamla hundar att sitta. Senast jag var utanför VBA i Excel och Perl-sfären var med Borland C++ för typ 200 år sedan...
 

LS

Panerai
2-Faktor
Och jag har precis blivit tilldelat ett ansvarsområde på jobbet där jag skall hacka lite c#. Vi får se om det går att lära gamla hundar att sitta. Senast jag var utanför VBA i Excel och Perl-sfären var med Borland C++ för typ 200 år sedan...
Haha, lycka till! ;)
Det går säkert bra. C# är faktiskt väldigt enkelt att komma igång med och ett ganska förlåtande språk - På gott och ont då det inte straffar dåliga vanor så hårt.
Fastnar du på något och behöver guidning får du såklart säga till. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Galet bra serie, gör det nog möjligt att genomlida cyklingen ;)

Håller med dig, den är faktiskt grym, brukar ha svårt att fästa mig vid serier, då det är så mycket skit nu för tiden som går på TV, men denna serie har lyckats fånga mitt intresse. Just nu kollar jag ifatt säsong 2, då säsong tre går parallellt på tv 12.
 
Senast ändrad:

sjobbe

Cartier
Håller med dig, den är faktiskt grym, brukar ha svårt att festa mig vid serier, då det är så mycket skit nu för tiden som går på TV, men denna serie har lyckats fånga mitt intresse. Just nu kollar jag ifatt säsong 2, då säsong tre går parallellt på tv 12.
Jo, det pumpas ju ut en hel del skit men visst finns det godingar :). Vikings är onekligen en av dem! Kommer en ny säsong nu nästa år där de utökar antalet avsnitt.
 
Topp