• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det blir denna resten av dagen.

4A81812A-3FA5-42F6-B5EC-3A288B42735F-14220-00000C184AE05226.jpg
 

naggge

Panerai
Påbörjade min första mod ever igår. Nu återstår bara byte av chapterring och lite bakning av tavla, visare och inlägg innan den är klar.
82016A5F-5058-422B-81FC-5BC3C41A9C98-11849-0000126C8430D5DF.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

För att fira att jag vann Upcoming postare idag blir det en promenad i solen med älsklingsklockan; min allra första och den enda jag köpt ny, en Jacques Lemans F1... (Köpte den bara för att den var med i Formel 1-sändningen... :smile: )
adybana2.jpg
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ja, detta är en statementdinka. Hög klass, men jag-går-min-egen-väg.:) Kanske därför den är tillsalu :D :D :D .

Kom igen nu! Här ska inget ut på blocket eller Tradera. Då behåller jag den hellre.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Nyköpt subhomage, fann denna lokalt och kunde inte stå emot för priset av en billig Seiko. Extra plus till fetingkronan och att datumbubblan faktiskt fungerar bra.

davosa.jpg


Ruggigt mycket klocka för de pengar jag gav, ingen grail á Submarinern, men numera vill jag ju ha en PO så får duga gott sålänge :mrgreen:
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Min luminox är en grym beater! :)

buty4ene.jpg


skickat med telefonen.
 

bredbud

Omega
Vad gör man inte i brist på likvida medel, testar en läderrem på skx007an. Känns helt ok faktiskt. Tack till Yonsson för snabb leverans!

6E531096-1F00-4755-AC13-540258A2534E-1135-000000902F2CA187.jpg


/Martin L
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Tyvärr inte jag som sköt. Det var.min tur att slakta. Men jag har ett par dagar kvar att dkjuta på :)

Målarn: du ska bara veta! ;)

skickat med telefonen.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

P-A skrev:
Min luminox är en grym beater! :)

buty4ene.jpg


skickat med telefonen.
Man kan ju bara älska såna här "liveshots", direkt från skogen.
Skickade vidare till min gode vän, som också jagar. Han har dock inte skjutit älg ...än.
 
Topp