• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Målarn

The Steak
Re: Nytillskott

Lunkan skrev:
31F8A978-174C-4ACD-B0A1-6AF9E3D5908E-1380-000001488F991993.jpg


Fantastisk klocka som jag länge drömt om!

GRATTIS, riktigt Fet!! Gillar AP men Rolex går före :lol: :D
 

Aron

Omega
easy rider skrev:
Aron skrev:
Denke skrev:
Riktiga män bär Heuer.


Visserligen har jag Tag Heuer, men jag håller med dig ändå, kan vara en Hen också om det skulle va så, stör mig inte nåt särskillt... haha :D


Den där är fan rätt snygg! Jag gillar Tag Heuer :)

Tack, jo jag tycker väldigt mycket om den, och märket i övrigt har en hel del fina saker tycker jag, kommer helt säkert köpa nån mer Tag framöver :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Aron skippa TAG på nästa. Det blir mer ännu magi när det bara står Heuer på tavlan... :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Hest

Breitling
Onödigt att skapa ny tråd (?), så slänger in ett inlägg här:

Letar efter en klocka med följande egenskaper:

Klockor jag kollat in snabbt och gärna hittar liknande (eller ÅF med frakt till Sverige) är:

Kan tänka mig att ta bort tidtagarfunktionen om det skulle vara stört omöjligt.

Tack på förhand :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
RicVin skrev:
Tack tack. Har jobbat ganska mycket i Malmö och har kikat på det mesta de har i den butiken och det är en hel del godsaker :) Men skit i det, vad vann jag för pris???? :geek:
Åh nej... Vi har skämt bort medlemmarna på forumet. Nu vill alla ha pris för allt.
Vi är misslyckade föräldrar...
 

Böhmaren

Breitling
RicVin skrev "Tack tack. Har jobbat ganska mycket i Malmö och har kikat på det mesta de har i den butiken och det är en hel del godsaker :) Men skit i det, vad vann jag för pris???? "


Du vann det finaste priset, äran !! :)
 

Ricrob

Patek
Sjunger den på sista versen redan..? Fick bud av en kompis igår, lite halvt på pinnen men han fick mig att lova att tänka på saken och svara idag.. Jobbigt läge!

545A4671-8A74-4E58-BA88-782092CB29BF-3770-000006587C116F9B.jpg
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Mögel-passarunten i dag så klart.

6EF32794-8CE5-41CB-BD04-5ADD9176E354-15917-000014EAB16AFDF2.jpg


Den ser bra ut som fan, men jag har inte vant mig vid 24-timmarsvisningen än. Det kommer väl lagom till att ga ska lämna den vidare.

Trevlig lördag
JoberMan
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Målarn skrev:
Spencer, nu kan du inte längre påstå att jag är en One Watch Guy :D ??!!

@Målarn, det är härligt att du håller guldfanan högt! Jag har ju varit lite av guldnörden på forumet tidigare (aurum=guld) men jag börjar bli gammal (fyllt 25) och lite förvirrad då det trillat in mest ståldinkor på sistonde. Så det är med stor glädje jag följer din guldjakt. Varför inte leta upp allt guld där hemma och ta en riktig guldbild? Eller väntar vi bara in din nya helguld-YM!

Bara lite guld idag...

SNC16942.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

a2ejage7.jpg
Svårt att motivera att ta på sig quartz när man har en automatare som vill ut och winda...
 
Topp