MånsT
Guld
ADs känner väl inte till sådana detaljer i förväg? Trodde sådant stannade inom tillverkarens väggar tills de offentliggjorde infon.Dubai Mall...mycket klockor. Under 2016 får VC Overseas inhouse urverk. (Kanske gamla nyheter)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ADs känner väl inte till sådana detaljer i förväg? Trodde sådant stannade inom tillverkarens väggar tills de offentliggjorde infon.Dubai Mall...mycket klockor. Under 2016 får VC Overseas inhouse urverk. (Kanske gamla nyheter)
Vilket fantastiskt tillskott, mycket fin! Grattis!
Fet!Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadyyyyyyyyyyyyy!
Finns inte ett fel på den klockanFaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadyyyyyyyyyyyyy!
Finns inte ett fel på den klockan
Har de då inte svensk AD ?Håller med om att den är underbar, glaset med AR gör att det knappt ser ut som det finns något glas alls, riktigt grym bra kvalitetskänsla överlag på hela klockan skulle jag säga.
Både plåtrent och klockrent i samma bild.Spontanbilder blir ofta dom bästa.
Slängde av klockan i bilen jag jobbar på och tog en bild där den låg, totalt origgat och med en iphone. Blev faktiskt en bra bild enligt mig.
Erikson Urhandel är väl svensk AD för Sinn?Har de då inte svensk AD ?
Denna butik är inte AD. Den ägs och drivs 100% av VC.ADs känner väl inte till sådana detaljer i förväg? Trodde sådant stannade inom tillverkarens väggar tills de offentliggjorde infon.
Aha, okej. Trodde ändå inte sådant berättades för kunder, möjligtvis för kända samlare som köper flera VC om året.Denna butik är inte AD. Den ägs och drivs 100% av VC.