SBGM029Så galet snygg! vad är det för ref på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SBGM029Så galet snygg! vad är det för ref på den?
Zulu! Ökenråtta eller SBS spelar ingen roll: idag tar vi inga fångar!
![]()
Jag håller med om att zulu är väl grovt till en så nätt klocka. PVD är rätt nytt för mig så det är kul att prova. Lustigt nog får zulu med lätthet plats på Explorern medans det är en kamp att pressa dit bandstiften på suben fastän jag har tunnare stift än original. Men det fanns ju många fler band i mitt lilla paket så jag ska nog kunna hitta nåt du gillarSom nån annan sa; grym Explorer. Men PVD-Zulu var sådär ärligt. Prova ett Nato med silverspännen! Snyggt med olivgrönt annars!
Håller med - tycker zulu blir väldigt buffligt till den annars lätta boetten.Som nån annan sa; grym Explorer. Men PVD-Zulu var sådär ärligt. Prova ett Nato med silverspännen! Snyggt med olivgrönt annars!
Jag håller med om att zulu är väl grovt till en så nätt klocka. PVD är rätt nytt för mig så det är kul att prova. Lustigt nog får zulu med lätthet plats på Explorern medans det är en kamp att pressa dit bandstiften på suben fastän jag har tunnare stift än original. Men det fanns ju många fler band i mitt lilla paket så jag ska nog kunna hitta nåt du gillar![]()
Klockorna byter band oftare än Rob Halford byter scenkläder
Vad säger ni nu då @Rock_N_Ron och @kalufsen?
![]()
Mycket bättre! Exp är farligt bra även fast jag inte är en vintagekille (ännu)Klockorna byter band oftare än Rob Halford byter scenkläder
Vad säger ni nu då @Rock_N_Ron och @kalufsen?
![]()
Still in pyjamas?
Äh poppa nu, de är efter lunch! (Så länge tanten inte flippar dvsFirar pappaledighet, lagt denna på kylning inför ikväll.![]()
Självklart! Eller cpt. Slow skjortaStill in pyjamas?![]()
Äh poppa nu, de är efter lunch! (Så länge tanten inte flippar dvs)
Självklart! Eller cpt. Slow skjorta![]()