• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dagens! :)
image.jpg

Som nån annan sa; grym Explorer. Men PVD-Zulu var sådär ärligt. Prova ett Nato med silverspännen! Snyggt med olivgrönt annars!
Jag håller med om att zulu är väl grovt till en så nätt klocka. PVD är rätt nytt för mig så det är kul att prova. Lustigt nog får zulu med lätthet plats på Explorern medans det är en kamp att pressa dit bandstiften på suben fastän jag har tunnare stift än original. Men det fanns ju många fler band i mitt lilla paket så jag ska nog kunna hitta nåt du gillar;)

Jag håller med om att zulu är väl grovt till en så nätt klocka. PVD är rätt nytt för mig så det är kul att prova. Lustigt nog får zulu med lätthet plats på Explorern medans det är en kamp att pressa dit bandstiften på suben fastän jag har tunnare stift än original. Men det fanns ju många fler band i mitt lilla paket så jag ska nog kunna hitta nåt du gillar;)

De e inte jag som ska gilla det; det är du... :rolleyes:

Grym klocka oavsett!

Tillbaka
Topp