• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En kvällsöl är aldrig fel.

WP_20160222_010.jpg

Tyvärr utanför min prisklass annars hade jag gärna tagit den från dig :D Spännande att se vad som ska in istället för denna! Skulle gärna se vad mer som finns i din samling!
Absolut dessa finns också i min samling, snart dags för ytterligare ett bankfack :) men AP:n ska också säljas nu. Har också en gammal Omega vintage men hittar ingen bild nu :-(
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Senast ändrad:
Kollade igenom källaren och hittade dessa två viner...
Kan dom vara bra eller är det mer troligt att det är skit? Dricker inte vin i vanliga fall, men blev nyfiken :)
IMG_20160222_171903.jpg
IMG_20160222_171739_008.jpg
Vinintresserad som jag är började jag genast forska.
"[...] Jag hittade i ett hörn en bortglömd låda 1979 Masi Campofiorin, som jag omedelbart köpte för nästan inga pengar och tog hem. Den gav mig storslagna vinupplevelser under många år framöver. En nästan 20årig Campofiorin var en imponerande upplevelse." LÄNK
Läs på sidan som jag länkade. Det ska tydligen vara ett mycket bra vin för sin årgång vilket framkommer av citatet ovan. Om du beslutar dig för att dricka vinet så rekommenderar jag att du läser på om årgångsviner och hur de ska serveras. Tro mig, behandlingen av vinet vid servering kan göra stor smakmässig skillnad.

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp