Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att du flyttade det viktigaste förstFlytt avklarad, nytt kontor, försöker komma på plats med allt.![]()
Ser grymt nice ut men en weekend trip till Kerela? Lite lång resa för en weekend? Dessutom är weekenden slut nuWeekend trippen i Kerala fortsätter med poolhäng och ett glas vitt på hotellet bland teplantagen.![]()
PhilippeceptionKollar om Fantomen är snabbare än Lucky Luke. Check!
![]()
Jag bugar och bockar. Jag håller med dig
Känner mig lite nördig som sitter och stirrar på klockan och röker en cigarr när andra badar. Olika prio förmodligen![]()
Haha, skulle aldrig kunna erkänna det officiellt men inofficiellt har du en bra poängBara att inse att din YM är bättre resesällskap.
Härligt bild!Explorer II
![]()
Har förmånen att bo i Indien så det var "bara" en liten inrikesresa. Jag kände mig så dekadent att jag började helgen i torsdags och slutar den imorgon förstSer grymt nice ut men en weekend trip till Kerela? Lite lång resa för en weekend? Dessutom är weekenden slut nu![]()