• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag och speedyn är på väg till jobbet och jag är löjligt glad idag!
Solen lyser från klarblå himmel, ful lyssnar på gamla Carola hits och äntligen måndag igen!! Nu kör vi!
1456728761325-991480629.jpg
Så det regnar inte i Stockholm idag? (Carola-referens... :) )

Spännande tavla på Speedyn. Är den gjord i två lager, varav det övre börjar släppa vid sub-dials, eller det varit något hårt mellan glas och tavla som rivit upp tavlan?
 
Så det regnar inte i Stockholm idag? (Carola-referens... :) )

Spännande tavla på Speedyn. Är den gjord i två lager, varav det övre börjar släppa vid sub-dials, eller det varit något hårt mellan glas och tavla som rivit upp tavlan?
Haha, nä.. Inget regn idag;)

Inte den blekaste vad som hänt med tavlan. Inte ägt henne från början men jag misstänker att den varit med om en ordentlig vattenskada som funk(t)ade upp tavlan en del.
Verket ser nyrenoverat ut och allt går som det ska så förra ägaren valde väll att ha kvar tavlan som en kul grej.

Övervägt att byta tavlan mot en ny, men jag har börjar gilla den mer och mer. Får se vad som händer med det där.
 
Tillbaka
Topp