Ricrob skrev:Sjunger den på sista versen redan..? Fick bud av en kompis
!igår, lite halvt på pinnen men han fick mig att lova att tänka på saken och svara idag.. Jobbigt läge!
![]()
Äntligen!
Vad var det jag sade RicRob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ricrob skrev:Sjunger den på sista versen redan..? Fick bud av en kompis
!igår, lite halvt på pinnen men han fick mig att lova att tänka på saken och svara idag.. Jobbigt läge!
![]()
Aurum skrev:Målarn skrev:Så Spencer, nu kan du inte längre påstå att jag är en One Watch Guy??!!
@Målarn, det är härligt att du håller guldfanan högt! Jag har ju varit lite av guldnörden på forumet tidigare (aurum=guld) men jag börjar bli gammal (fyllt 25) och lite förvirrad då det trillat in mest ståldinkor på sistonde. Så det är med stor glädje jag följer din guldjakt. Varför inte leta upp allt guld där hemma och ta en riktig guldbild? Eller väntar vi bara in din nya helguld-YM!
Bara lite guld idag...
![]()
Vi träffades hastigt nyss men jag han varken se eller kommentera den, tyvärr!masterkiller skrev:
Hubbatix skrev:Firar halvvägs till sjuttio idag med en dykarikon:
App app app, inte sporra på dumheter! Eller vadå, är du sugen!? :lol:Målarn skrev:
Stort grattis!!Hubbatix skrev:Firar halvvägs till sjuttio idag med en dykarikon...
Undersköterskan skrev:Broad Arrow ikväll![]()
![]()
Undersköterskan skrev:Broad Arrow ikväll![]()
![]()
Ursäkta att jag frågar och med stor reservation för egen okunnighet, men är den där helt kosher..?ssp226 skrev:Dammat av den här.
![]()
[/quote]ssp226 skrev:Jodå den är kosher. Det är en 5508 ifall du gissade på något annat.
Ursäkta att jag frågar och med stor reservation för egen okunnighet, men är den där helt kosher..?