• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ministern

Founder
2-Faktor
Ricrob skrev:
Sjunger den på sista versen redan..? Fick bud av en kompis
!igår, lite halvt på pinnen men han fick mig att lova att tänka på saken och svara idag.. Jobbigt läge!

545A4671-8A74-4E58-BA88-782092CB29BF-3770-000006587C116F9B.jpg


Äntligen! ;)

Vad var det jag sade RicRob :D
 

Målarn

The Steak
Aurum skrev:
Målarn skrev:
Spencer, nu kan du inte längre påstå att jag är en One Watch Guy :D ??!!

@Målarn, det är härligt att du håller guldfanan högt! Jag har ju varit lite av guldnörden på forumet tidigare (aurum=guld) men jag börjar bli gammal (fyllt 25) och lite förvirrad då det trillat in mest ståldinkor på sistonde. Så det är med stor glädje jag följer din guldjakt. Varför inte leta upp allt guld där hemma och ta en riktig guldbild? Eller väntar vi bara in din nya helguld-YM!

Bara lite guld idag...

SNC16942.jpg

Självklart Aurum ;) !! Blev erbjuden $8000 förra veckan men tackade nej konstigt nog :? ?! Kanske gjorde rätt...
Hahah gammal?? Jag fyller fan 27 i januari :cry: ...
Joo en till guldklocka kommer det Garanterat, hann inte till Robban idag pga annat skit som kom i vägen!

Vill du ha en guldbild?? Här kommer en, men har inte min 500gr kedja på bilden bara 200gr :D
IMG_1258.jpg
 

Ricrob

Patek
Rapport från Fotografiska.

Plura var grym, Bill Öhrström rockar just nu och många fina tavlor finns att beskåda!
D2AC57F4-E0CE-44A5-8137-58BE8EF9BEBA-4235-00000684C48B2CF1.jpg
 

Camo00

Patek
Söndag och Racedag. Då åker nån av F1:eek:rna fram till ljudet av Kimis v8... Det är vardagslyx för oss på samhällets botten...
IMG_2015_zps333c0068.jpg
 

Hubbatix

Cartier
Tack för gratulationerna!

Och @Rossi, måste ju nämna att det är snöret jag fick av dig, jag tycker det passar skitbra på den klockan! :cool:
 

Camo00

Patek
Löparrunda i regnet. Färgmatchning är ett måste, så då blir det Adidas Candy. (Man behöver ingen pulsklocka när man alltid har maxpuls?!)
IMG_1989_zps6503356d.jpg
 

ssp226

Cartier
Jodå den är kosher. Det är en 5508 ifall du gissade på något annat.

Ursäkta att jag frågar och med stor reservation för egen okunnighet, men är den där helt kosher..?[/quote]
 

Ricrob

Patek
ssp226 skrev:
Jodå den är kosher. Det är en 5508 ifall du gissade på något annat.

Ursäkta att jag frågar och med stor reservation för egen okunnighet, men är den där helt kosher..?
[/quote]
Ah, där ser man! Ja, då ser jag ju nu att den väldigt smala bezel'n är som den ska, vilket förvånade mig. Som sagt, jag är novis och frågar för att lära,mså tack för svar!
 
Topp