Bilderna var lite luriga men Poguen såg korrekt ut i mina ögon iaf.
Dagens
![]()
Tack för svaret, tog bort länken för att slippa ev medbudare hehe
Vad är det för klocka på bilden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens
![]()
Det jag kommer att tänka på som är svårt att misslyckas med är vegetarisk lasagne? Känns ändå som om man ska köra en vegetarisk rätt och inte bara ta en vanlig rätt och byta ut köttet. Har dock dålig koll på bara vegetariska rätter.
Ref är 166.0214 (366 0846) Caliber 1010
Spontanköptes då jag gillade stuket på länken!
Klockan såldes "i mycket bra skick" men det kommer renoveringstråd framöver under Vintage !
Klockan är betydligt snyggare än skjortan....
Kanske inget Patek från Patek?Halvt OT. En väninna till min sambo lade upp en bild på den här klockan. Blev lite paff, då jag i vanliga fall bombarderas av DW och Michael Kors. OBS. Bild lånad från Instagram.
Dagens
Snyggt som vanligt! Kul att TS är tillbakaTjusigt Danielle, en riktig klassiker av högsta kvalitet för vettiga pengar. För egen del blir det AT 8500 idag.
![]()
Tjusigt Danielle, en riktig klassiker av högsta kvalitet för vettiga pengar. För egen del blir det AT 8500 idag.
Kanske inget Patek från Patek?
Fy fasiken vad snygg den är!