De är rätt brutala, men håller sig under 45 mm iafKul att se en snygg Ananta! Vissa modeller ser så sjukt brutala ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är rätt brutala, men håller sig under 45 mm iafKul att se en snygg Ananta! Vissa modeller ser så sjukt brutala ut.
MEN det är ju jag - kolla min avatar!Måttbeställt från http://blacksheepbikes.com/
Och stämmer; ram, gaffel och sadelstolpe tillverkad av titan.
Bakis !, ligger i badet...
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
1. Hur gick din date?
2. Lever hon efter ditt försök att laga veggomat?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det jag kommer att tänka på som är svårt att misslyckas med är vegetarisk lasagne?
Vore konstigt annars...millie time...
Vilken snygging! Klockan alltså...Godmorgon!
![]()
Börjar bli dax att smyga in på jobbet
Hur ska man annars få råd med en 16613?Det är du som är vodkabilen alltså. Det kunde man ha anat.
Svimmade nästan på jobbet när jag såg den... måste skaffa en!Ref är 166.0214 (366 0846) Caliber 1010
Spontanköptes då jag gillade stuket på länken!
Klockan såldes "i mycket bra skick" men det kommer renoveringstråd framöver under Vintage !
![]()
![]()
Läcker, läcker... Allt jag kan säga.Håller på inskola mig i <40mm
Precis kortat länken, sitter bra där
![]()