• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20160319_115106.jpg
 
20160318_110925.jpg
äh klockorna är kass. :banghead:Den ena springer iväg 1 min den andra 2 min på några dagar.:mad: Tränar lite på kuben istället. Nått mitt mål på att lösa den under minuten. 56sek. Med vit som bottenfärg. Steg ett är ju att välja en bottenfärg och få till ett kors. Van att välja vit och alla kombinationer det ger för resten. Provade nu alla andra istället t ex rött kors . Ger helt nya färgkombinationer att para ihop. Lite långsammare. Lite ovant. Men funkar och bra träning. Ska väl bli helt färgneutral efter ett tag. Alla färger ska kännas lika lätta
:cool:
 
20160318_110925.jpg
äh klockorna är kass. :banghead:Den ena springer iväg 1 min den andra 2 min på några dagar.:mad: Tränar lite på kuben istället. Nått mitt mål på att lösa den under minuten. 56sek. Med vit som bottenfärg. Steg ett är ju att välja en bottenfärg och få till ett kors. Van att välja vit och alla kombinationer det ger för resten. Provade nu alla andra istället t ex rött kors . Ger helt nya färgkombinationer att para ihop. Lite långsammare. Lite ovant. Men funkar och bra träning. Ska väl bli helt färgneutral efter ett tag. Alla färger ska kännas lika lätta
:cool:

Det kliar i fingrarna bara jag ser den där kuben... Vill sula den i väggen varje gång jag provar en!
 
  • Like
Reactions: JLW
Sundsvall har väl ingen Rolex AD längre.
Nej, butiken i fråga skriver så här:
"I butiken finns urmakaren, xxxxx, som är utbildad och certifierad på märken som Rolex, Omega , Breitling, TAG Heuer, Longines m fl.
Vi kan hjälpa till med service och reparationer av de flesta vanliga märken.
Allt ifrån mindre uppdrag som batteribyten till större arbeten som helrenoveringar av äldre ur är möjligt.
Vi har full certifiering på Rolex, Breitling m.fl. märken."

Antar att en icke auktoriserad dealer inte kan genomföra garantiarbeten. Men vet kanske hur man servar dem.
 
Nej, butiken i fråga skriver så här:
"I butiken finns urmakaren, xxxxx, som är utbildad och certifierad på märken som Rolex, Omega , Breitling, TAG Heuer, Longines m fl.
Vi kan hjälpa till med service och reparationer av de flesta vanliga märken.
Allt ifrån mindre uppdrag som batteribyten till större arbeten som helrenoveringar av äldre ur är möjligt.
Vi har full certifiering på Rolex, Breitling m.fl. märken."

Antar att en icke auktoriserad dealer inte kan genomföra garantiarbeten. Men vet kanske hur man servar dem.
Tänkte mest på reklamklockan utanför, brukar väl indikera AD.
 
  • Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp