Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajdå, lider med dig![]()
Är nog ingen större fara. Bara att putsa till länken och skaffa en ny skruv. Slapp iaf att ta mig ända in till AD för att korta länken. Vilket även skulle inneburit det obligatoriska Patek-klämmande, något som riskerar att bli klart dyrare.Trist när sånt händer men man lär sig av misstagen.
Samma här, Geronimo Stilton på repeatTotalt omöjligt att utläsa av denna bild.... Soffläge och kvalitets-TV i form av Barnkanalen.
![]()
Blev ju riktigt bra!Sooool!![]()
Jag tycker det ser bra ut iaf!Explorer 1016 på delat nato idag. Jag är inte helt såld på det. Ett byte framåt em kan inte uteslutas
![]()
Både och, men mest känslan. Hålen stämde inte men på en större klocka kanske det går att spänna ett hål till utan att det stasar för illaJag tycker det ser bra ut iaf!
Eller är det känslan du menar, med delat?
Detta bådar gott. Hoppas ni får det riktigt trevligt och lägger upp härliga klockbilderFörbereder gtg
![]()
Mitt eget omdöme vad gäller band har svikit mig rejält idag så jag låter frågan gå vidare...Åker tåg och försöker bestämma mig om bandet funkar eller inte. Väldigt svårt att bestämma mig..![]()
Hej!Trevlig! Går den att få tag på i dag eller är det en utgången?
/Jazze
Ungefär som att köra Rubber B på Rolex.IWC och Happy Socks? En något ovanlig kombo i så fall.