I detta ljuset stämde färgerna bättre överens, ser riktigt somrigt ut.Till påsk middag med familjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I detta ljuset stämde färgerna bättre överens, ser riktigt somrigt ut.Till påsk middag med familjen
![]()
Inga mammaägg?Målat ägg m kidsen.
![]()
Nexus 6p, bästa telefonen om man nu inte måste helt iPhoneHehe...är ju bara påsk en gång om året ju, så jag bjuder på det! Nä...skämt och sido, jätte bra bilder, mycket imponerande! Vad har du för mobil som tar sådana bra bilder undra jag?!
Du förstår väl att det är heteronormkritiska ägg som ifrågasätter den traditionella familjesynen?Inga mammaägg?![]()
Inga mammaägg?![]()
Skönt att du har en toolwatch.![]()
Bra kamera, fantastisk klocka!Smyger undan och testar systemkameran
![]()
Så; ut i skogen med den rackaren...
![]()
Tack, jag äg sjukt nöjd med den!Fantastisk!
Katten Tella kollar närmare på min Spitfire medans hon solar ryggen.![]()
Jag kollar också på den i solen som tittar in genom fönstret.
![]()
TackarBra kamera, fantastisk klocka!![]()
Satan så bra. Ser att det är en sex siffrig, men har du en ref så vore jag tacksam.
116234 bör det vara!Satan så bra. Ser att det är en sex siffrig, men har du en ref så vore jag tacksam.
Nexus 6p, bästa telefonen om man nu inte måste helt iPhone
Den där tavlan var riktigt jefla bra.116234 bör det vara!