• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Y3s8ULF.jpg

Hamilton Seckron (reissue) anno 1992. Med charmig 2 x kvarts.

Må väl,
Philip

Aldrig sett innan... kalasgrym!

Riktigt jäkla fin! Rolig grej är att jag faktiskt för längesen såg en bild på din tag och fick för mig att jag skulle ha en likadan. Hittade en batteridriven fakeguldare som jag borde fortsatt buda på!

Den häringa tråden får ju inte dö ut... Jag gillar verkligen gamla Heuer. Äger en som ni alla sett... Återkommer i tråden den dagen jag bär den.
Men idag är det faktiskt en TAG på armen. Den har ni också sett förr, men här kommer ett färskt handledsskott:

Detta var faktiskt min 1:a "riktiga" klocka som jag köpte för ett drygt år sedan. Se´n dess har dock galenskaperna tagit fart...
Funderar dock på att låta denna gå vidare till förmån för en annan vittavlad klocka. Just nu har jag ögonen på en vit Explorer II:a. Missade ju vaniljglass Explorer II:a som gick på under en timme igår...:(

Nåväl; håll utkik på Köp & Sälj!

Den häringa tråden får ju inte dö ut... Jag gillar verkligen gamla Heuer. Äger en som ni alla sett... Återkommer i tråden den dagen jag bär den.
Men idag är det faktiskt en TAG på armen. Den har ni också sett förr, men här kommer ett färskt handledsskott:

Detta var faktiskt min 1:a "riktiga" klocka som jag köpte för ett drygt år sedan. Se´n dess har dock galenskaperna tagit fart...
Funderar dock på att låta denna gå vidare till förmån för en annan vittavlad klocka. Just nu har jag ögonen på en vit Explorer II:a. Missade ju vaniljglass Explorer II:a som gick på under en timme igår...:(

Nåväl; håll utkik på Köp & Sälj!

Men du vill väl ha länk ändå så den kanske inte var något för dig ;)

Tillbaka
Topp