CharlieSocks
Basic
![]()
Hamilton Seckron (reissue) anno 1992. Med charmig 2 x kvarts.
Må väl,
Philip
Aldrig sett innan... kalasgrym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Hamilton Seckron (reissue) anno 1992. Med charmig 2 x kvarts.
Må väl,
Philip
Riktigt jäkla fin! Rolig grej är att jag faktiskt för längesen såg en bild på din tag och fick för mig att jag skulle ha en likadan. Hittade en batteridriven fakeguldare som jag borde fortsatt buda på!
Jag har nu plockat av Pepsin.. Hoppas ni inte hatar mig nu... Men jag gillar den, ska beställa en ny bezel snart. Men tycker den är så mycket mer stilrenare utan..
•Observera att det är lite klister runt, inge spår utav förstörelse/- repor•
Det är en quartz
Den är mysig, gillar finishen på din ser riktigt bra ut !
Förstod aldrig vad det var för ref. Blev erbjuden dryga 25' för den på TTT... Senaste jag såg gick för $6300 på ebay.Tycker den där var riktigt fin/cool! Vad är det för ref och vilken prisklass måste man upp i för ett vettigt ex?
(Har noll koll på AP)
Det tycker jag lät billigt? Detta måste kollas upp, lite sugen blev jag allt!Förstod aldrig vad det var för ref. Blev erbjuden dryga 25' för den på TTT... Senaste jag såg gick för $6300 på ebay.
Tycker den där var riktigt fin/cool! Vad är det för ref och vilken prisklass måste man upp i för ett vettigt ex?
(Har noll koll på AP)
På gränsen till geni som kan allt om ingentingSjälv kan jag extremt mycket om nästan ingenting.....![]()
Känner mig extremt badass med lila vattenpistol
![]()
Funkar grey fishleather ?
![]()
Breitling är mitt absoluta favoritmärke bland klockor!
Här är min Avenger "Code Yellow" som jag köpte i höstas!
![]()
Den häringa tråden får ju inte dö ut... Jag gillar verkligen gamla Heuer. Äger en som ni alla sett... Återkommer i tråden den dagen jag bär den.
Men idag är det faktiskt en TAG på armen. Den har ni också sett förr, men här kommer ett färskt handledsskott:
Detta var faktiskt min 1:a "riktiga" klocka som jag köpte för ett drygt år sedan. Se´n dess har dock galenskaperna tagit fart...
Funderar dock på att låta denna gå vidare till förmån för en annan vittavlad klocka. Just nu har jag ögonen på en vit Explorer II:a. Missade ju vaniljglass Explorer II:a som gick på under en timme igår...
Nåväl; håll utkik på Köp & Sälj!