Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist!Tråkigt nog så gick just DD skiten sönder igår...
Stort Grattis!Var inte så svårt val idag
![]()
Bra val.Kör med en Sub 16803 idag
![]()
Mvh
Micke
Du behöver en klocka från MacGyver.Kör lokalpatriotiskt med närproducerad dricka.
Öl från Remmarlövs gårdsbryggeri (utanför Eslöv)
Snaps Purity Vodka från Ellinge Slott
& Whiskey från Ven
Life is good !!!
PS ! Klockan är från Japan (inte så lokalproducerad)
Trevlig Helg !!
![]()
Du har verkligen god smak får jag säga,mycket god smakVar inte så svårt val idag
![]()
Ha ha, dags för Old FashionedSaltvatten sändning, putsar räkor, sjöborrar, sjöharar, sexy shrimps, fiskar mm
Kom hem vid 3 tiden inatt.
Va och handla sista delarna precis
![]()
Förra årets kantarellskörd börjar tryta.
![]()
Haha, så om jag ser en Explorer på Stureplan ikväll så ska jag ducka och springa snabbt åt andra hållet?Nu jävlar ska det krökas. Lås in spriten i hela Stockholm. jag är på besök!
Efter bra slit i två dagar bjussar cheferna på skiva!
![]()
![]()
Japp. När det byts från svarta till vita tavlor, ja då är det sommarHar man kört dubbelpipigt merparten av dagen får man dubbelposta i tråden, eller hur ...
Under en tur till Uppsala för att hälsa på min gamla far passade jag på att hämta ut min Explorer II'a från Nymans, som har hjälpt mig med att återställa klockan till original med vit tavla. Fattas bara lite solbränna nu, eller vad säger du @Compiss ...?
![]()
Kör så det ryker nu!Nu jävlar ska det krökas. Lås in spriten i hela Stockholm. jag är på besök!
Efter bra slit i två dagar bjussar cheferna på skiva!
![]()
![]()