• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Var inte så svårt val idag

image.jpeg
Fy satan så bra.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Grubblar över alternativ att ersätta denna med. Kan en klocka vara för perfekt? Såfall är Explorern just det.

IMG_20160416_115324.jpg
"Ersätta" som i att göra sig av med? Det låter ju lika knasigt som när jag själv la ut min Exp 1:a till försäljning. Det var flera fina medlemmar som PM:ade mig till sans och balans igen. Men om du absolut har tröttnat säger jag bara... Speedmaster!:D
 
Senast ändrad:

MånsT

Rolex
"Ersätta" som i att göra sig av med? Det låter ju lika knasigt som när jag själv la ut min Exp 1:a till försäljning. Det var flera fina medlemmar som PM:ade mig till sans och balans igen. Men om du absolut har tröttnat säger jag bara... Speedmaster!:D
Yes, göra sig av med. Jag söker något med ljus tavla och mer "intressant" (diffust uttryck, jag vet). Tänkte lite mer på en El Primero... :rolleyes:
 
Topp