• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

nissehult

Patek
2-Faktor
Älskar de här lakritsen från gott o blandat men det är så få i påsen. :(
Så när gott o blandat dyker upp bland lösgodiset är det jag som står där och sorterar ut i minst en kvart. :)

WP_20160421_022.jpg
Ha, ha. Det är de enda bitarna i Gott&Blandat som jag inte äter - min fru får dom.

PANDA LAKRITS :) Finns i stora påsar på Bordershopen!
Inte samma. Panda är mjuka, G&B är hårdare. Panda är gott, G&B är inte gott. Så det så. :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men grattis då! Hoppas det blir en dag med mycket firande!

Tack! Hehe...blir ganska så lugnt, skall till skolan snart och när jag kommer hem så skulle grannen komma en med en liten present, jag och tanten kommer fira mig undermorgon dagen istället, för då är vi båda hellediga.
 

Hatom

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt bra bild säger allt, ordentlig bil och ordentlig klocka. Tänk om dagens Mercor följt Rolex gällande kvalite och känsla genom tiderna...
Nice!
Håller helt med dig. I familjen så har vi en S500 coupe -16 och det är årets måndags-ex, alltid något som inte fungerar..
 
Topp