Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
80talisten skrev:
yonsson skrev:80talisten skrev:
Det drar i ha-tarmen varje gång jag får se den.![]()
Har redan börjat lägga in argument i familjen till att jag borde få köpa mig en i januari när min vidareutbildning är klar.
Det är ju i titan. Det finns ju flera som bytt ut sitt spänn på sin sitt super oyster till ett från en mm300, så du kan ju säkert köpa ett spänna från exempelvis en seiko sumo, eller yobokies och sätta på det istället, om du stör dig på det. Det är 18mm och borde passa.80talisten skrev:den har en mindre bra sak, klaspen som känns lite skramlig och lätt -
yonsson skrev:Det är ju i titan. Det finns ju flera som bytt ut sitt spänn på sin sitt super oyster till ett från en mm300, så du kan ju säkert köpa ett spänna från exempelvis en seiko sumo, eller yobokies och sätta på det istället, om du stör dig på det. Det är 18mm och borde passa.80talisten skrev:den har en mindre bra sak, klaspen som känns lite skramlig och lätt -
Målarn skrev:
Preklin skrev:1016 på rem i dag.
![]()
LongCon skrev:Målarn skrev:
Hej nästan granne!
Klart man ska ha en bratte när man bor i förorten![]()
Preklin skrev:1016 på rem i dag.
![]()
Målarn skrev:Dubbes skrev:Det blev denna, Det var sol i typ 5 minuter innan det började regna igen!
Joo Stockholmsvädret är ej o leka med.. Katastrof oftast haha![]()
Cool Cartier, hur stor är den då?? 38mm??