Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ssp226 skrev:Bjuder den här på lite solsken..
![]()
Dum fråga kanske, men är det gummit på bilden? Snyggt med stygn i gummit i så fall... Aldrig sett innan...Ekmikael skrev:Speedyn på armen idag. Sitter ett Omega gummiarmband med viklås på den just nu, som jag egentligen endast köpte för att för jag va ute efter viklåset. Funderar på att sätta tillbaka originallänken eller kanske ett nato.
![]()
Camo00 skrev:Dum fråga kanske, men är det gummit på bilden? Snyggt med stygn i gummit i så fall... Aldrig sett innan...Ekmikael skrev:Speedyn på armen idag. Sitter ett Omega gummiarmband med viklås på den just nu, som jag egentligen endast köpte för att för jag va ute efter viklåset. Funderar på att sätta tillbaka originallänken eller kanske ett nato.
![]()
![]()
Riktigt nice!!Ekmikael skrev:Camo00 skrev:Dum fråga kanske, men är det gummit på bilden? Snyggt med stygn i gummit i så fall... Aldrig sett innan...Ekmikael skrev:Speedyn på armen idag. Sitter ett Omega gummiarmband med viklås på den just nu, som jag egentligen endast köpte för att för jag va ute efter viklåset. Funderar på att sätta tillbaka originallänken eller kanske ett nato.
![]()
![]()
Stämmer bra det. Här syns det lite tydligare.
![]()
Jag gillar din med Milsub-band.Spencer66 skrev:Det kommer![]()
CharlieSocks skrev:
Camo00 skrev:Ekmikael skrev:Dum fråga kanske, men är det gummit på bilden? Snyggt med stygn i gummit i så fall... Aldrig sett innan...Camo00 skrev:![]()
TomasBc skrev:Blivit med Oris och jag förstår alla fan-boys där ute! Bang for the buck - helt klart..
![]()
![]()
Mykeys skrev:7040 på Zulu av den lite grövre kvalitén. Har inte gillat det innan, men efter några dagars användande så har det mjuknat och nu sitter det som handsken! Nya favvon!
Vad jag älskar Oris ...och Sinn.TomasBc skrev:Blivit med Oris och jag förstår alla fan-boys där ute! Bang for the buck - helt klart..
![]()
![]()
Vad kul att det gick vägen, grattis! Aquisen är onekligen riktigt fin!TomasBc skrev:Blivit med Oris och jag förstår alla fan-boys där ute! Bang for the buck - helt klart..
![]()
![]()
Ricrob skrev:...
Det har du visst sett, för hur många ggr har jag inte postat bilder på min PO med ett sådant gummi på!?...
Nice! Vad heter modellen?TomasBc skrev:Blivit med Oris och jag förstår alla fan-boys där ute! Bang for the buck - helt klart..
![]()
![]()
Rber skrev:Nice! Vad heter modellen?