• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg mot lite trevlig middag på Holmen i Saltsjöbaden.

null_zpsa15f50bd.jpg

Efter mycket letande och googlande dök den till slut upp, snabb leverans och smidig affär. Tycker själv den gör sig bra på bild, men den känns inte helt rätt. Hur som helst, min första Seiko och bilder ska upp!

JIxfu84.jpg

Efter dagens lume tråd var jag tvungen...

9iKNc9l.jpg

Nu får den några veckor på prov! :D

Fortfarande otroligt nöjd med min SNZ, trots att klocksamlingen blir större så har jag svårt att inte ha på mig den :)
Har provat hirsch-bandet på bilden, brun racing, svart nato, halvtunn mesh, org länk och t.om gummi på den utan att bli besviken.

Så kan man posta här då...
Efter allt snack om Orient vart jag tvungen att testa.
Har vart lite sugen på en PO XL med orange ring så lika bra att testa något snarlikt (utseendemässigt).
Måste säga att för det priset så är det en väldigt prisvärd klocka, har haft en SKX007 och SKX009 förut som är i samma prissegment och jag tycker Orienten är överlägsen dem. Men det är ju bara mina 2 cent...
null_zps2da7fb50.jpg

Tillbaka
Topp