Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår vad du menar men jag tänkte mer på fotouppläggningenHehe vilken comback? jag är fortfarande aktiv, även om jag minska en del i min aktivitet. Men så här på sommaren finns det ju så mycket man pysslar med vid sidan av sitt klockintresse![]()
Snyggt! Det ser ut som ett Hirsch Mariner? Bra band som tål väta
Babbla på duKlart jag måste! En fördel med att hålla sig till billigare Seikos är att man kan ha ett ständigt in och utflöde, vilket jag inte har nu. Känns som att det är dags för något nytt (det var ju ändå 2 veckor sedan), men nu börjar jag bli för kräsen (=det skulle bli dyrt), så det får nog vänta ett tag. Märkte för övrigt att jag hade fel datum igår tack vare bilden.
Edit: Vad babblar jag om...
Förstår vad du
Förstår vad du menar men jag tänkte mer på fotouppläggningen![]()
Gört! Kan tipsa om Ikeas tvättkorg fr 29kr som lightbox.jag ska börja plåta min MM300 mera nu med min nya Nikon DSLR när lusten kommer tillbaka![]()
Riktigt fina![]()
Efter att ha ägt en av dessa tidigare dock ej den svarta och mitt sug efter pvd så blev det ett köp av denna. Gillart!!
Vad kör du för Nikon? - D5100?Gört! Kan tipsa om Ikeas tvättkorg fr 29kr som lightbox.
![]()
Ovanlig!Guld Dykar Seiko!!!!
Ref: M725
![]()
![]()
Mvh
Micke E
D500 eller D5000. Blandar alltid ihop namnen, men den bättre av de två.Vad kör du för Nikon? - D5100?
Kör bil tidigt....Ensam på E6:an..
![]()
Måste vara D500 då, jag sökte efter Nikon D500 men fy fasiken vad dålig info det finns om modellen..D500 eller D5000. Blandar alltid ihop namnen, men den bättre av de två.
Snyggt! Det ser ut som ett Hirsch Mariner? Bra band som tål väta
Gört! Kan tipsa om Ikeas tvättkorg fr 29kr som lightbox.