• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kämpar på med det sista på kontoret innan semestern( Går på fredag ) Denna klocka får följe me=)

P6220036_zpsd4a8720a.jpg

Fortfarande otroligt nöjd med min SNZ, trots att klocksamlingen blir större så har jag svårt att inte ha på mig den :)
Har provat hirsch-bandet på bilden, brun racing, svart nato, halvtunn mesh, org länk och t.om gummi på den utan att bli besviken.
Snyggt! Det ser ut som ett Hirsch Mariner? Bra band som tål väta

Klart jag måste! En fördel med att hålla sig till billigare Seikos är att man kan ha ett ständigt in och utflöde, vilket jag inte har nu. Känns som att det är dags för något nytt (det var ju ändå 2 veckor sedan :) ), men nu börjar jag bli för kräsen (=det skulle bli dyrt), så det får nog vänta ett tag. Märkte för övrigt att jag hade fel datum igår tack vare bilden.

Edit: Vad babblar jag om...
Babbla på du :)

Jobbat det mesta hemifrån de senaste dagarna. Idag blir det doch en heldag på kontoret. Men tar med mig lite fritidskänsla in bakom skrivbordet.
Xk1LDyN.jpg

Förstår vad du
Förstår vad du menar men jag tänkte mer på fotouppläggningen :)

Man är sugen på lite nytt, men pengarna saknas.. Sen har man lagt ut ganska mycket på fotoutrustning nu för 1,5 månader sedan.. När det kommer in något nytt på klockfronten så kommer jag fota som en galning igen, men jag ska börja plåta min MM300 mera nu med min nya Nikon DSLR när lusten kommer tillbaka :)

Avnjuter en solig semesterdag på en småländsk insjö. Hoppas man trillar i plurret så klockan får jobba lite.
zy3etatu.jpg

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Tillbaka
Topp