Lövet
Basic
Halmstad är trevligt, min hemstad. Själv sitter jag och har separationsågren över att ev flippa min 5513Väntar på updatebild på nya bilenlång väg från Sthlm , hoppas den lever upp till förväntningarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halmstad är trevligt, min hemstad. Själv sitter jag och har separationsågren över att ev flippa min 5513Väntar på updatebild på nya bilenlång väg från Sthlm , hoppas den lever upp till förväntningarna!
Don't do itHalmstad är trevligt, min hemstad. Själv sitter jag och har separationsågren över att ev flippa min 5513
TackVerkligen fin.
När köpte du den?
Referens?
Don't do it![]()
Det var skönt att höraKan meddela att både jag och klockan mår bra.
![]()
Thats The oneSpeedtimer som i 6139 (poguemodell)? isf bra tillskott till samlingen![]()
Thats The one
![]()
6139-6032, JDM, 21 juvelersverk. Rätt repigt glas men annars rätt skaplig. Hittade den hos en handlare i Portugal.
Fin!
Gillar färgkombinationen på den, väldigt trevlig och vita visare är mumma!
Hmm blev sugen på en 6139 igen nu med haha
DajtånaVilken modell ska den ens föreställa?
Tack, ja denna är ju lite ovanligare, eller rätt mkt ovanligare faktiskt. Svår att få tag i och framförallt till humana priser.
Bara att hänga lite i pougetråden så skapas en oemotståndlig känsla![]()
TackHar haft den en vecka nu och har hålt den i liv sedan dess ( manuell) Grande Calender Q3758420
AD norge! Ja den känns lång/stor men den är bara 30 mm bred varav det känns mer som ett större armband jämfört med en rund klocka.Köpte du den ny i Sverige eller utomlands?
48 mm, känns den stor?